wat hebben jullie gedaan voor de eerste verjaardag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door heerenbeest, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

13 jan 2013
    448
    0
    0
    030
    Hier duurt het nog even (4,5mnd...), maar ben erg nieuwsgierig naar wat jullie gedaan hebben voor de eerste verjaardag. Vind het leuk om ideeën op te doen! :D

2. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Lees even mee! Nog 2 maanden!

3. miep84

miep84 Niet meer actief

Op de dag zelf zijn we s morgens gaan babyzwemmen en in de middag naar een kleine dierentuin geweest in de buurt. Dag later gevierd voor fam. en vrienden, buiten omdat t zo'n mooi weer was. (Augustus)

4. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Onze kleine is op dinsdag jarig:)
    We vieren het de zondag ervoor voor vrienden en Fam. In de middag en gaan dinsdag lekker taartje eten en dan naar chimpie champ:)
    Nu al zin in al duurt het nog even:)

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    E. Was op vrijdag jarig. De vrijdag lekker klein met fam. Gedaan. Zaterdags groot feest, tent aan het huis etc. Etc

was een erg leuke dag!

6. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Mijn zoontje is afgelopen vrijdag 1 geworden. We hebben het i.v.m. carnaval de zondag ervoor groots gevierd met vrienden en familie. Vrijdag zijn we met de opa's en oma's pannenkoeken gaan eten.

7. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    op de dag zelf (zaterdag) smorgens met papa en mama in het bevalbad en kadootjes uitpakken. Vanaf begin van de middag visite (in groepen ingedeeld), veel taartjes gegeten en een groep met kindjes van dezelfde leeftijd in de middag. Savonds ballonnen opgelaten.
    het was echt een super dag, onze knul heeft vooral van de vriendjes genoten.

8. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Op vrijdag (de dag zelf) zijn mijn man en ik voor het eerst met ons zoontje in een binnenspeeltuin (in ons geval Ballorig) geweest. Was 1 groot succes.
    Op zaterdag hebben we het gevierd voor vrienden en familie van 14 tot 17. 's Morgens gewoon ons eigen programma met standaard babyzwemmen en 's middags dus feest. Alle mensen uitgenodigd met een kaartje per post verstuurd (vond ik leuk) en een grote dikkiedik taart besteld met een meptaartje voor ons zoontje. Het was een geweldige dag!! :)

9. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.616
    1.156
    113
    op de dag zelf moest vriendlief gewoon werken (woensdag) s avonds wat kleine kados gedaan.
    en op zondag feest gevierd, tent in de tuin en alleen naaste familie en goede vrienden. gezellig clubje en niet te veel voor ons zoontje. hij heeft zich geweldig vermaakt toen!
    we hadden als meptaartje voor hem een rond slagroomtaartje.
    hij sliep toen nog 2 x en dit toen ook gewoon gedaan voor zijn eigen ritme en omdat het toch wel een wel een hele vermoeiende dag was.

10. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Op de dag zelf, een vrijdag waren we lekker met z'n drietjes, kadotjes uitpakken, naar kinderboerderij met speeltuin geweest, en s middags taartje eten.
    Zaterdags gevierd voor Fam en vrienden, de helft s morgens en de helft s middags, het had zichzelf redelijk verdeeld.
    Dochter heeft er toen van genoten, dus papa en mama ook.

11. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Bij de oudste met z'n drieen naar de dierentuin voor zijn eerste verjaardag en later gevierd.

Bij de jongste hebben we 2 weken terug zijn verjaardag met die van zijn broer voor vrienden en familie gevierd.
    De bedoeling was dat we vrijdag gingen zwemmen. Echter met 40 graden koorts bij hem hebben we dat maar uitgesteld ;)

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    We hebben een klein feestje nadat ze haar middagslaapje had gedaan gehouden. Beide ouders van ons, oma, en stiefbroertje, schoonbroer waren op het feestje. Niet teveel mensen, is te druk voor zo een kleintje in een keer.
    Ik had een meptaartje voor haar en een gewone taart voor ons laten maken met als thema woezel en pip.
    Ze vond alles heel indrukwekkend, vooral de slingers en ballonnen :)

Wij hebben er bewust voor gekozen om het rustig en klein te houden.

13. Ises

Ises Actief lid

26 mrt 2012
    255
    0
    0
    Wij hebben gisteren haar eerste verjaardag gevierd. S' ochtends ons cadeau, een keukentje gehad, verder normale dag tot half 3, toen barstte het feest los :) haha. Man of 30 hadden we, taart laten maken hapjes etc. Was leuk, en ze is echt schandalig verwend.
    Het was wel druk voor haar maar ach ja, vandaag lekker bijgeslapen.

14. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    We waren alle drie al een paar dagen ziek. Dus nog even staan twijfelen of we estjezouden afzeggen. Toch niet gedaan

Smorgens hebben we heerlijk met zijn drieën ontbeten. Daarna boodschappen gedaan. Taart gebak en opgeruimd. Tja.... Heel saai. Maar we waren al een paar dagen ziek

smiddags een erg gezellige middag gehad. Heerlijk een volle woonkamer. Me zussen hebben de taart en drinken ingeschonken zodat ik kon genieten van nr zoontje. Het was geslaagd.

15. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    ff een vraagje tussendoor...
    Wat is een meptaartje?

16. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

13 jan 2013
    448
    0
    0
    030
    Gefeliciteerd voor iedereen die net jarig was ;)
    Ja zo'n meptaart lijkt me ook echt super grappig. Zit nog na te denken over wie allemaal uit te nodigen. Ach we hebben nog even...

@Spruitemoeder: is een taartje dat je kindje kapot kan meppen. Levert prachtig beeldmateriaal op :D

17. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooh! LOL!
    Haha ik dacht dus echt veel te moeilijk! Dat het een afk. was ofzo...
    Voel me een beetje lomp nu ;)
    Maar bedankt!

18. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#18 MMarianne, 3 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2014
    Hier gevierd van 11 tot 17.30 met de naaste familie (ouders/broers/zussen met aanhang en kinderen), paar beste vrienden en een paar buurtjes...in totaal iets van 25 man en ze kwamen lekker verspreid over de dag. Hadden op de uitnodiging gezet dat ie misschien nog wel een slaapje ging doen zodat ze wisten dat ze 'm konden mislopen en hij heeft die dag uiteindelijk geslapen van 14.30-16.00 uur. Hadden gewoon hapjes als taart, kaas, worst, chips, wraps, tomaatjes, komkommer en kaas- en saucijzenbroodjes voor tussen de middag. Was een drukke maar topdag, ik zeg vooral van genieten en foto's nemen :)

Oh en natuurlijk een meptaartje:

19. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    Op de dag zelf hebben we hem 's avonds naar de oppas gebracht, we hadden een bruiloft :)

Op zondag hebben we zn ooms en tantes uitgenodigd. Ik had slagroomtaart en voor hem een taartje met fruit. Hij mocht kiezen, maar at toch liever mandarijntjes en banaan dan slagroomtaart ;). Daarna rond lunchtijd broodjes voor iedereen.

Gewoon lekker relaxed thuis, hij heeft nog geen idee van verjaardagen en wilde het niet te druk maken voor hem.

Dierentuin/ballorig/zwemmen doen we ook wel met hem, maar ik spreid liever de dingen een beetje.

20. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Met de oudste zijn we op de dag zelf gaan zwemmen. Met de jongste zijn we naar de dierentuin geweest met zijn viertjes.

Deel Deze Pagina