Ik weet dat photobox wel leuke albums heeft voor het eerste jaar van een baby, maar ik mis daar bv mijn eerste Sinterklaas e.d. Heeft iemand tips voor andere sites waar je mooie albums kan maken en die ook mooie achtergronden voor het boek hebben? Alle tips zijn welkom.. en heeft er anders iemand ervaring met de albums van photobox? Ik heb tot nu toe alleen ervaring met albelli.
Niet met het eerste album, maar voor afgelopen maanden heb ik een foto album gemaakt via Photobox. Over het algemeen, erg goed! Ze hebben leuke thema's (wij hadden die voor een meisje, met blokjes en ruitjes, alles in het roze) en het boek is erg mooi geworden (mooi afgedrukt, mooie kaft). Het enige nadeel vond ik dat ik het niet voor elkaar kreeg om het op te slaan. Ik heb dus een keer het halve boek overnieuw moeten maken. Maar goed, misschien was dat mijn eigen fout, weet ik niet. Verder erg goed!
Gentle, hoe snel gaat het vullen van de album? (ik bedoel dan niet het uitzoeken van de foto's ). Met de HEMA-programma gaat het bijv redelijk snel, terwijl ik ooit een andere heb geprobeerd en die enorm traag was. Wat jullie beschrijven klinkt heel leuk namelijk...
Ik vond het heel gemakkelijk. Je hebt bovenin een balkje met je eigen foto's, en die kun je er zo heen slepen in de kadertjes. Vervolgens kun je ze nog verschuiven, in-/uitzoomen, zelfs nog zwart/wit of sepia maken. Ik vond het heel snel, heb uiteindelijk het boek in een avond gemaakt (toen ik eenmaal een beetje wist hoe het werkte).
De boeken van Lief zijn geweldig! Sinterklaas, kerst, vakantie, winter enz.. alles zit erin! Maar het is wel zelf plakken hihi