Jahoor, onze vorige pleegdochter was helemaal gek op de Twinkle toes van Sketchers. Die kreeg ze. Leuke hoge met allemaal smileys etc. Waren kleurig. Ik vond ze voor de zomer onder een jeans wel grappig. Verder niet zo mijn ding. Maar ja, bepaalde dingen had ze van huis uit al mee. Met name de kledingsmaak was niet mijn ding (veel glitter, tijgerprint en over de top.) Dus we sloten van een compromis. Een hysterisch topje op een leuke vlotte broek ofzo. Haha. Je moet wat..
Dochter is sketvher verslaafd en dan de galaxy, hopeloos hysterische kleurenbom (mama is van de afdeling zwart) maar aan de andere kant het zijn schoenen die ze graag mag dragen en die met haar brede voorvoet en hoge wreef wel goed zitten. Dus dan maar paars en roze, ze loopt er goed op, ze knellen niet en ze moet ze aan de hele wereld laten zien. Ook wel cute denk ik dan. Voor de jongens zijn ze minder hysterisch, helaas krijg ik dat bij afdeling glitter en kleurenbom eeeeecht niet verkocht. In tegenstelling tot mama is kleur voor haar echt een heel ding. En ik moet zeggen, dr outfits kiest ze eigenlijk behoorlijk aardig bij elkaar.
Onze jongste heeft nu sandaaltjes van sketchers met lampjes...hij vindt ze fantastisch..en ze lopen super