Over 2 weken krijgt mijn zoontje buisjes.. Nou weet ik dat dit 1 van de meest uitgevoerde operaties is, ik weet wat de anesthesist me heeft verteld hoe t gaat... Maar ik schijt nu al 7 kleuren... Weet zelf nog hoe dat in zijn werk gaat met een kapje.. en hoe eng ik dat vond hoe hysterisch ik werd (oke ik was wel iets ouder dan Collin is). Maar ik ben zo benieuwd naar ervaringen, en vooral geruststelling..
Gisteren is de neusamandel van mijn zoontje verwijderd. Oke, dit is iets anders maar het onder narcose brengen gaat hetzelfde (er waren gisteren ook kindjes die buisjes kregen). Ik heb mezelf weken lopen opfokken, maar het viel mij 100% mee. het is echt niet leuk, maar het gaat zo snel en mijn zoontje wat het zo snel weer vergeten. hij moest gaan liggen op een bed, en kreeg dat kapje op. Vond ie niet leuk, hij vocht heel even maar hij was binnen een paar seconde weg. Het leek net alsof ie sliep, was niet eng. Bij het wakker worden was mijn zoontje even boos, en een beetje van de kaart maar viel me ook erg mee. Wij moesten meteen weg, en hij viel onderweg in mijn armen in slaap. Succes meid, ik weet hoe je tegen zoiets op kunt zien!
@lob, thanks!! arm ventje, heeft ie er veel last van? ik weet nog pcies hoe dat voelt, bij mij was het ook tegelijk mijn keelamandel.. veel ijsjes gegeten! Ik was ook erg boos toen ik wakker werd, hoe mijn moeder me dit aan had kunnen doen! t wakker worden was idd niet leuk! Fijn dat het jou iig meegevallen is.. ik zal proberen me niet te druk te maken!
Meike is er in mei aan geholpen. Ze krijste idd de boel bij elkaar bij het kapje maar daar weet ze echt niks meer van Alleen mogen dokters nog steeds niet in haar oren kijken. Ze kreeg buisjes en neusamandelen eruit. Na de operatie (5-10 min) huilde ze een beetje maar na een kwartiertje was ze alweer aan het spelen. En als ik zie hoe ze ervan opgeknapt is! wauw! echt geweldig... praten, geen enkel oorprobleem meer gehad. echt super
@napoleon, fijn dat te horen! Collin heeft tot nu toe 8 keer oorontsteking gehad, en meerdere keren luchtweginfecties... hij is iig elke maand wel een week ziek! Hoop dat het hier ook zo goed helpt! fijn dat ze zo snel weer lekker de oude was.
Vandaag was het zover.. Alles is goed gegaan. en t is me 100% meegevallen, voor niks zo zitten stressen! De operatie was ook zo voorbij! Gelukkig!
Oh wat fijn!!!! Stressen was wel ergens goed voor.... hierdoor valt het je nu waarschijnlijk zo ontzettend mee (dat was bij mij wel het geval namelijk).
Fijn dat het zo goed is gegaan! Ik had precies hetzelfde als jij hoor! Vooraf hardstikke zenuwachtig en vervolgens viel het alles mee, (het blijft wel heftig natuurlijk, maar ach: we kwamen er met z'n drietjes allemaal goed doorheen, Thirza, papa en ik
@rozemarijke, idd het blijft heftig, t onder narcose gaan vooral en t wakker worden. maar de rest was peanuts Gelukkig maar want heb zon vermoeden dat we nog wel vaker buisjes zullen krijgen
Bij mijn zoontje zijn ook buisjes geplaatst. Ik mocht mee naar de ok en kon afscheid nemen en moest toen weg. Toen kreeg hij dus het kapje op zijn neus/mond en slapen maar. Binnen 7 min was hij weer terug. Hij sliep nog wel en had hem vast, langzaam werd hij weer wakker. Ik moet zelf zeggen dat het geen leuk gezicht was en hij hoestte ook. En je rook dan die damp uit zijn mondje. Toen hij redelijk bij was mocht hij mee naar huis. In de auto ging hij verder slapen en thuis ook. En na zijn slaapje was hij weer helemaal de oude.