Klopt het is een berg geld maar jammer genoeg betaal je 4/5e van dat geld puur voor het merk. Net als z8, kost genoeg, mooie kleding maar de kwaliteit? Jammer ts. Het is balen, zou ik ook doen maar het is een stoffen schoentje. Daar heb je denk ik altijd snel beschadigingen bij en hier kan dat ander kindje echt niks aan doen. Daarom zou ik het ook niet doorgeven aan de verzekering.
Ik neem aan dat dat kindje niet met opzet achter op haar hak is gaan staan. Zulke dingen gebeuren per ongeluk, bij de kapstok op school, bij het naar binnengaan, het spelen. Dat gebeurt iedereen wel eens. Om daar nou iemand voor aansprakelijk te stellen en een verzekering in te schakelen?! Ik was echt niet naar de ouders gegaan. Ik was misschien met de schoenen naar de winkel terug gegaan. Schoenen zijn gebruiksvoorwerpen, maar ze moeten toch wel tegen een stootje kunnen. Al kun je bij dit soort schoenen natuurlijk wel verwachten dat het niet hele degelijke schoenen zijn en dat de bovenlaag sneller stuk gaat en vies wordt. De prijs van de schoenen heeft niks met de kwaliteit te maken, als je voor een bepaald merk betaalt. Dat is je eigen keus. Dat het dure schoenen waren, is extra zuur. Maar dat wil niet zeggen dat de ouders dan maar moeten betalen, als het niet met opzet is gebeurt.
Björn Borg is echt een B merk en je betaald vooral voor de naam en niet kwaliteit. Die schoenen zijn meer bij schoenen als goede schoenen om 7 dagen pw op te lopen. Ik begrijp dat het vervelend is maar ik had het hier bij gelaten. Even een tip: voor goede schoenen kun je terecht bij ShoesMe of Hipz of Rebels. Ze zijn rond de 100 euro per stuk maar de kwaliteit is super. Zorg sowieso altijd voor twee paar schoenen en wissel het regelmatig af.
Ik lach niet om het gat in de schoen. Maar om het feit dat je hiermee naar een andere ouder gaat voor schadevergoeding... Als een ouder hiermee voor mijn deur had gestaan zou ik dat zeer vreemd hebben gevonden (en mijn verzekering waarschijnlijk ook...).
Een gat? Ik zie een beschadiging van de stof achterop de schoen. Risico van het kopen van zulk soort schoenen lijkt mij, jammer de bammer maar ze zijn verder nog prima te dragen, 1 x langs de grond schven oid en je dochter had dit ook zelf veroorzaakt kunnen hebben elders op de schoen.
Ik vind de schade ook enorm meevallen.. dit is bijna niet te voorkomen. Zou er niks mee doen en al helemaal niet mee naar die ouders gaan. Mijn jongste heeft ook steunzolen en die gaan prima in van haren kinderschoenen.. onze podotherapeut vindt dat prima schoenen! Niet allemaal maar dat verschil zie je waarschijnlijk zelf wel. En die zijn wat goedkoper
ik sluit me hier bij aan. ik dacht minstens dat er een gat van hier tot ginder inzat. totaal onbruikbaar. dit stelt weinig voor. ja na 1 dag zonde maar bij mijn kinderen zien schoenen er na een week altijd wel zo uit. mijn dochter heeft het eens gepresteerd binnen een dag heel de neuzen zo kaal als een luis te hebben. was vele vele vele malen erger dan dit. ze heeft er uiteindelijk nog heel de winter meegedaan. vond het 5 min balen en daarna wel gescheten want zo gaat het nu eenmaal helaas
Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal. Mijn dochter had maandag haar nieuwe schoenen en nieuwe vest aan. Ze ging op de trampoline na school en krijgt haar eigen knie tegen haar neus...bloedbad, echt! Alles zat vol door haar enorme bloedneus, geprobeerd natuurlijk het schoon te krijgen maar dat is helaas niet helemaal gelukt. Tsja, vervelend en zonde maar niet meer dan dat. Beetje relativeren, het is maar materiaal.
Ik ben zelf schadebehandelaar en ik zou deze schade afwijzen als gebruikersschade. Het is wat anders als de schoen doelbewust kapot is gemaakt. Kinderschoenen gaan maar kort mee en er zal dus een grote afschrijving op plaatsvinden. Ik zou naar actiesport gaan en over de kwaliteit beginnen. Wie weet krijg je een nieuw paar of een kortingsbon. Ik zou dan een 2e paar kopen voor netjes en deze houden voor buitenspelen.
Mijn oudste kwam laatst thuis met een kapotte jas: jaszak lag er volledig af, net naast de naad helemaal afgescheurd. Een ander kind had aan zijn jas getrokken tijdens het buitenspelen.... Tsjah... dat was echt niet meer te repareren en onbruikbaar. Marc o’polo jas van in de aanbieding nog 140,- Daar ben ik zelfs niet mee naar de andere ouders gegaan. Met een gat en niet meer te repareren had ik mij iets anders voorgesteld Ik zou in ieder geval proberen iets bij de winkel te regelen, maar niet bij de ouders/verzekering