schoenen passen niet meer :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

weet je dat ik dit nu pas voor het eerst hoor, dat je voeten kunnen groeien na een zwangerschap?? Echt nog nooit gehoord, maar het zal wel, want veel hebben er last van lees ik.

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    @tulip: het is niet zozeer dat je voeten 'groeien'. Door het extra gewicht worden ze platter :) Gevolg is wel hetzelfde: je schoenen passen niet meer :D

3. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Denk dat je ha weinig voor je kan doen. Volgens mij komt het doordat de banden in je voeten verweken (net als in de rest van je lichaam) Het is gewoon afwachten of je je oude voetmodel weer krijgt ;)

Verder zweer ik bij het merk footnotes! Ook in verschillende breetematen. Ze zijn wel aan de prijs (tenminste € 150 vind ik wel aan de prijs) maar dan heb je wel een super goed merk!

4. tulip

tulip Niet meer actief

hmm, interessant, hoor ik echt voor het eerst.

5. jay

jay Lid

11 dec 2010
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    bij mij past tamaris bijna altijd en ik heb echt brede voeten, vooral bij de neus!

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik kon tijdens mijn zwangerschap geen enkele schoen meer aan... ik had daarvoor altijd 37-38... maar zelfs in maat 42 kwam ik niet in.
    De bekende olifantenvoeten :D:D..

Na mijn zwangerschappen zat ik op 38-39 maar ik merk sinds een half jaar dat 39 me vaak nu te groot is.

Zou dus nog even wachten met weggooien...

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey dames ik wou even laten weten dat ik schoenen heb gecsoord!!!!

En ik heb nog steeds maat 41 maar heb nu schoenen nodig met extra brede leest. Die heb ik van een schoenspeciaal;zaak

8. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Foto!

9. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik ben ook van 41 naar 42 gegaan na mijn zwangerschap! echt balen want 42 verkopen ze niet overal. Maar je zal denk ik gewoon een beetje moeten rondpassen. ik slaag bij verschillende winkels maar ligt gewoon aan de schoen. de een valt breder dan de ander. Succes

10. Triskele

Triskele Niet meer actief

nee de huisarts kan niets doen idd het komt heel vaak voor dat je voeten blijven groter worden, ik ben van 39/40 naar 41 gegaan erg irritant maar nog te doen! Wel balen zeg voor je!!

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

zo mooi zijn ze nou ook weer niet :D

Deel Deze Pagina