schoenen uit aub.

Discussie in 'De lounge' gestart door echtniet27, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

schoenen uit aub.

1. ja, schoenen altijd uit.

2. ja,maar alleen als gasten naar boven willen.

3. Nee.Mogen gasten aanhouden in huis.

4. Liever uit maar durf het niet te vragen.

5. Anders.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Bij ons is het heel normaal op het kamp. Schoenen uit.
    Ik woon niet meer op het kamp maar bij mij gaan de schoenen echt uit. Voor mijn oma heb ik nep crocks staan die ze zelf thuis ook draagt met een bondje.

Dus ja bij mij schoenen uit.

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hier niet hoor,wij houden zelf ook onze schoenen aan dus visite mag dat ook!

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier ook geen schoenen uit, vind het ook niet netjes om het te vragen, bovendien heb ik zo goed als de hele dag gewoon schoenen aan, ben ik van huis uit zo gewend.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja nogal... maak me nu al zorgen, we gaan een weekend weg.. en dan gaan we met de kleine meid ook zwemmen.. en dan al die voeten in t water brrr.. krijg er helemaal de kriebels van.. ook in t bubbelbad zit ik altijd op mijn hurken, al die voeten daar beneden op dat kleine stukje...:)

ik kan goed kokhalzen als ik perongeluk de voeten van mijn man aanraak.. Bij mijn dochter heb ik dit (nog) niet, haar voetjes zijn nog helemaal lief en schattig.. ben benieuwd voor hoe lang.

In mijn omgeving ken ik niemand waarbij de schoenen uit moeten.. dus de sokjes zijn niet nodig (gelukkig)

Oh en mijn voeten zitten niet te lang in mijn schoenen, thuis heb ik namelijk nooit schoenen aan.

5. MiSe

MiSe Niet meer actief

Ik zou ook het liefst willen dat binnen iedereen schoenen uit doet. Want het grappige is, dat mensen zich sneller thuis voelen lijkt wel. Gaan lekkerder zitten, voetjes op de bank, wat losser. Maar durf het ook niet te zeggen. Als mensen naar boven willen ben ik wat strenger, daar ligt vloerbedekking..

6. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Darkangel25 hahahha sorry lach je niet uit maar zie al je al voor me in een zwembad! Best lastig een voetenfobie, jij bemt vast een liefhebber van de koude wintermaanden met opgeborgen voeten:D

Was deze week bij radar een programma over mensen die hun voeten in een badje doen met van die vissen die je voeten zogenaamd schoon eten...blehhhh zo ranzig! Dat badje werd niet eens verschoond tussen de klanten door. Kans op hep. B besmetting enzo :$:$:$

Misschien een keer hypnotherapie ofzo om wat minder voetenvrezer te worden?

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.660
    1.419
    113
    Heb mijn voeten vergroeid en kan dus zo op de sokken echt niet lopen en mijn voeten worden in de loop van de dag steeds breeder dus als ik ze eenmaal uit heb passen ze soms nog amper weer aan ;).
    Ben blij dat er wel respect voor is.

En tja ik heb 2 grote honden lopen dus de vloer hier thuis is nooit schoon :D

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh maar veel vrienden en vriendinnen doen altijd hun schoenen uit, maar die gaan inderdaad meteen lekker op de bank hangen. Voetjes onder de kont en kletsen maar :D
    Doe ik ook altijd.

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.316
    113
    Gelderland
    Vroeger moesten wij altijd de schoenen uit want anders kon de vloer beschadigen.. Dat vond ik zo erg dus nee hier hoeven de schoenen niet uit!

Tegenwoordig mogen we de schoenen bij mijn ouders gewoon aanhouden hoor ;) Maar ze hebben nu vloerverwarming dus juist heerlijk met de schoenen uit.

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    serieus, ze zouden me een flinke som geld moeten geven wil ik dat ooit doen.. voeten en vissen is een hele slechte combi.. en ja de wintermaanden.. mmm lekker allemaal sokken en sloffen aan.. geen open slippertjes meer hahaha

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Bij ons moeten ook de schoenen uit, en ik vraag t ook aan de visite.
    Zo heb ik ooit iemand gevraagd of hij zn schoenen uit wilde doen, toen hij nee zei, heb ik m buiten laten staan.
    Als je binnen je schoenen niet uit wilt doen, dan hou je ze maar lekker aan.
    Maar dan wel buiten!

De groeten, je wilt bij mij binnen komen, dan houd je je eigen aan mijn regels.
    Mensen die hier een punt van maken zullen dan ook zeker niet "mijn slag" zijn.

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    En als iemand nu een (medische) reden heeft.. mag die dan nog niet binnen komen?

13. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    In principe mag je bij mij je schoenen wel aanhouden, maar zelf doen we wel onze schoenen uit. Wij hebben een witte vloer en die blijft dan wel een stuk schoner.
    Wel vind ik het onbeleefd als het buiten regent of sneeuwt en de visite loopt dan gewoon door met hun schoenen aan, ik durf dat ook niet te zeggen maar ik vind dat echt niet kunnen. Zelf doe ik altijd mijn schoenen uit bij een ander, zo ben ik opgevoed. Een vriendin van mij vroeg het de eerste keer aan mij toen ik bij haar aankwam, maar dat vond ik vanzelfsprekend en ik was zeker niet beledigd.

14. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    thuis hebben wij onze schoenen altijd uit. Bezoek mag het zelf weten.

In onze familie/vriendenkring mag bezoek het ook zelf weten.
    Bij 1 kennis moeten de schoenen altijd uit, ik vind het echt vervelend!
    Op m'n blote voeten over iemand anders z'n vloer, bleh! En dan nog vloerbedekking in de woonkamer waar 5 kids leven, smerig! Het ergste vind ik dan als ik naar het toilet moet op blote voeten. Zeker met een verjaardag daar, dan wordt het toilet druk bezocht, en allicht wat spettertjes, loop je daar op je blote voeten, ieuw!! Ik ga dan meestal naar huis als ik naar 't toilet moet :(

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oeh ja, toilet bij een ander op je blote voeten of sokken. Ieeeeh.

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dat is voor mij wel heel anders.....
    Die mag ze natuurlijk aanhouden.
    Maar eerlijk is eerlijk, hoe vaak komt dat voor?!
    Ik ben 25 jaar oud, weet niet beter dan dat de schoenen uit moeten, en heb werkelijk NOG NOOIT iemand thuis (of bij mn familie) gehad met een handicap die daardoor zijn/haar schoenen niet uit kon doen.

Nou die 1x in de 50 jaar overleef ik wel ;)

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Nee idd, heel vaak zal dat niet voorkomen nee..maar dan heb je mensen zoals mij... en dan? (ben gewoon ff nieuwsgierig:p)

18. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Daar waar ik kom en mijn schoenen uit moet is het ook echt omdat ze superschoon zijn, daar durf ik gerust op blote voetjes naar de wc;)
    Maar idd nee dat zou ik ook niet bij iedereen doen:D gelukkig hoeft het daar ook niet bij;)

19. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Nee hier thuis mogen mensen hun schoenen aanhouden.

Gelukkig weet de visite zelf ook wel dat ze hun bagger schoenen beter uit kunnen trekken.

Kleine kruipt nu nog niet maar ik denk niet dat ik iets zou veranderen eraan.

20. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Bij ons thuis is het schoenen uit. Moet er niet aan denken dat iemand met poep onder zijn shoenen door mijn woonkamer banjert...

Deel Deze Pagina