schoenen uit

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vlindermoeder, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.615
    1.065
    113
    Hier
    hallo,

wat zouden jullie doen. van de week was ik in de stad met mijn dochter in de kinderwagen. ze heeft schoenen met klitterband en ze wou steeds haar schoenen uit doen. vandaag moest ik werken en was mij moeder met haar in de stad en kwam er een vrouw achter haar aan, want me doctertje had haar schoenen weer eens uitgedaan!!!!! ik zeg er wel steeds wat van maar ik maak weinig indruk

dit doet ze al vanaf dat ze heel jong is. toen nog met slofjes.

ik ben benieuwd wat jullie zouden doen

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha! Heel herkenbaar!

Je doet er niks aan ben ik bang, ze vinden het gewoon leuk. Ze kunnen iets en kunnen het te pas en on te pas doen :p

Maar het gaat vast wel weer eens over...en tot die tijd...goed opletten dus!

Wij zijn tot op heden nog geen 1 schoentje kwijt geraakt..moest wel 1x een schoentje oprapen, terwijl ik 2 kids op de fiets had :(

3. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.615
    1.065
    113
    Hier
    hahaha dan moet ik maar goedkopere schoenen gaan kopen ben ik bang. ik heb deze van mijn schoonmoeder gehad en waren 85 euro!!!!! ze zal dus niet heel blij zijn als ik die kwijt was

4. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Herkenbaar. Mijn zoontje speelt ook het liefst met het klittenband en als het hem lukt doet ie ze ook uit, incl. sokken. Tsja je kan niet meer doen als wat beter opletten denk ik.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter trekt alles uit wat ze loskrijgt. Daarom schoenen met veters en dubbele knoop erin, krijgt ze niet los ;)

6. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.615
    1.065
    113
    Hier
    maarja de meeste leuke zomerschoenen hebben klitterband, maar volgend jaar ga ik beter me best doen om open schoenen te vinden zonder klitterband. een gespje is denk ik ook al beter, of niet??

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mja als ze in de wagen zit hoeft ze toch geen schoenen aan? Dan zou ik ze gewoon uit doen, en bij je houden voor het geval ze de wagen uit wil.

Herken het probleem niet zo maar mijn dochtertje gaat al tijden niet meer in de wagen mee, dat scheelt ook, lopend kan ze ze niet uittrekken ;)

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij deden de schoenen in de kinderwagen altijd gewoon uit in de tijd dat ze ze om de haverklap uit trokken. Geen zin in schoenen steeds op moeten rapen en op een gegeven moment gaat die schoenenuittrektik vanzelf weer over en vanaf toen hebben we ze gewoon aangehouden, tenzij de voetenzak(ken) in de wagen zat, dat vind ik vies om daar met schoenen in te doen, maar hopelijk krijgen we voorlopig eerst nog zomer en zijn voetenzakken niet nodig :p!

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    gewoon uit laten als ze in de wagen zit. Tycho deed zn schoenen ook steeds uit en loopt het allerliefst ook nog op zn blote voeten. Nouja alleen maar beter voor de ontwikkeling voor zn voeten toch? Geen probleem van maken, gaat vanzekf over.

Ik deed zn schoenen aan als hij uit de wagen wilde. xx

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja das waar... Wat anderen zeggen als ze lopen, kunnen ze ze niet uittrekken en in de wagen gewoon uitlaten.

Deel Deze Pagina