Fynn heeft nu een slaapzak maat 110. Maar aangezien het nogal een draaikont is en lang voor z'n leeftijd zit de zak vaak strak om z'n beentjes en heeft hij geen ruimte meer. Ik ben nu dus op zoek naar een grotere slaapzak maar kan die niet zo snel vinden. Iemand een idee?
v&d, nijntje slaapzak. heb em zelf veel te groot gekocht per ongeluk, duurt een eeuwigheid voor onze boef erin past. volgens mij is die langer dan maat 110
denk dat 110 het grootst is heb geen groteren kunnen vinden voor Elyesa(stampt steeds zijn deken af) maar je kunt er mss ook zelf een maken echt super makkelijk
110 is eigenlijk de grootste maat die er is. maar geloof dat in duitsland grotere maten zijn. let er dan wel op dat ie er niet in vast kan komen te zitten.. succes
Is de slaapzak van 110 dan juist niet te groot als Finn zoveel draait? Dan komt de zak toch juist strak om zn beentjes te zitten? Lijkt me met een nog grotere slaapzak dan ook een probleem. Kyllian slaapt in een slaapzak van 90 cm en is denk ik wel bijna even lang (+/- 86 cm).
Ik weet dat er een website is die ook slaapzakken voor peuters verkoopt. Het is wel een amerikaanse site. Als je wilt kan ik 'm voor je opzoeken, maar dan moet je wel verzendkosten vanuit de VS betalen. Ik wil het ook wel voor je doorsturen evt., geen probleem. Laat maar weten, dan zoek ik 't voor je op!
Thanks voor de tips! Heb inmiddels ook www.ikkelief.nl ontdekt. Maar denk dat AM wel gelijk heeft dat de slaapzak juist niet te groot moet zijn ivm inwikkelen. Ik laat het dus nog even bij maat 110.