Pasen komt er weer aan

Discussie in 'De lounge' gestart door Miracle1984, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Hoihoi,

Nog iets meer als een maand en dan is het weer pasen!
    Heb al wat leuke paas-dingetjes gekocht.

Hebben jullie al paastakken/spulletjes in huis?

Vind het altijd zo gezellig:D

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik moet zeggen normaal doe ik elk jaar paas spullen neerzetten maar denk dat ik dit jaar over sla. Ben blij dat alle troep van de kerst weg is ;) Oh ja me dochter heeft een paashaas geverfd :p en die zet ik neer. Heb wle op zolder me paastakken en alles staan maar denk dat het daar lekekr staat. Al had ik al discussie met vriend erover ;) die wil het wel vind het gezellig :p Maar ik kijk er de hele dag tegenaan en hij niet :D Dus ik win hahaha

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb momenteel nog niets in huis neergezet. Binnen 2 weken trouwen we en hebben we een etentje voor de familie thuis. Maar daarna ga ik dat wel doen.

Ik neem altijd takjes van de boompjes die m'n vader snoeit. Zijn van die mooie donkere (tegen het bordeau aan) takjes waar ik dan eitjes inhang.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ga volgende week met Milan lekker winkelen voor paasspulletjes en dan daarna met hem takjes versieren enzo. Hij houdt echt van knutselen enzo, dus dat gaat goedkomen dit jaar.

5. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik heb bij de Action een leuke grote paashaas gehaald, wat eieren en kuikentjes en daar ga ik mn vensterbank mee versieren....ons manneke is pas 3 maanden dus ik doe het nu nog puur voor mezelf, mijn man verklaart me voor gek en houdt er helemaaaaaal niet van hahaha maar ik ben echt zo'n gezelligheidsdier heerlijk!!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Denk dat ik volgend jaar een paastak haal en die versier met eitjes.
    Denk dat ze er nu niet veel van mee krijgt.
    We gaan overigens net voor pasen een midweek naar centerparcs, dus dan staat alles versierd terwijl we er toch niet zijn.
    Vind het trouwens wel heel knap van mezelf dat ik nog geen paaseitje heb gehad!

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

#7 ProudMum, 26 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2010
    Ik laat mijn collega's het eea wegzetten op mijn werk volgende week. Misschien dat ik het morgen al meeneem als ik erbij kan.

Hier komt een paastak/bomig iets
    kaarsjes in het geel in de vorm van kipjes en eieren
    groene fleurige grasmatjes
    heb al een bak met gele narcissen staan.
    Her en der knalgele kuikentjes door het huis.

Heb nu 2 schalen paaseitjes en een pot paasschuimpjes staan

Iemand nog leuke tips?

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wanneer is het eigenlijk pasen???

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

bij de senox hebben ze veel leuke dingen! me dochter is helemaal weg van die gekleurde kippies
    elke keer als we daar zijn hoor ik tok tok toook tooook
    dan staat we weer voor die kippen dus ga van de week ze meenemen en leuk neerzetten met me paastak
    me dochterlief krijg tegen de pasen mooie choco eiren en een paashaas en mama en papa smullen wel mee;)

10. ProudMum

4 April het het Pasen
    (op mijn verjaardag)

11. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Ja bij Xenos hebben ze idd leuke dingen en ook bij Blokker. Zal vd week ook is ff bij Action kijken idd. Heb een paastak (zelfs 2:p) neergezet met eitjes erin en ook over kuikentjes. En lammetjes op mn schouw gezet. Gekleurde nieuwe kussens op mn bank en lentebloemetjes. Helemaal gezellig :D Wordt ook vrolijk van die vogeltjes die vrolijk fluiten sochtends. (ook al werkt het weer nog niet mee hihi). Vind de jaargetijden altijd erg leuk en leuk om in mn huis aan te passen!

Heb nu nog geen kinderen dus doe het voormezelf maar er is een kleine op komst en kan niet wachten om daar over een tijd ook lekker mee te knutselen etc en spulletjes uit te kiezen!;)

12. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hier komt alleen een paastak.

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    senox hihihih xenos neem ik aan:)

ik werk bij xenos en we hebben weer heeeeel veel leuke paastroepjes

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha solly:D;)

15. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Woehoe en paaseitjes... :D

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Grappig,dat is ook mijn verjaardag!:D

17. ProudMum

Ook van 1985?
    Ben zelfs op 1e paasdag geboren hihi

18. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Wij doen niet echt aan pasen de kinderen krijgen een cadeautje en mijn ouders en schoonouders die komen eten maar dat doen we eigenlijk niet om het verhaal van pasen maar meer omdat onze oudste dochter 2de paasdag is geboren en de jongste 1ste paasdag

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hier staan alleen de paaseitjes al op tafel, omdat ik er zin aan had! :D
    Verder geen versierels in huis..Mischien als mijn dochtertje wat ouder is en ook weet wat pasen inhoud.:)

20. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Niks.. nog nooit gedaan ook eigenlijk. Mijn zusje is 4 april jarig en 5 april mijn oma. Dus ik vind het wel best.

Deel Deze Pagina