nascholing werk

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzie83, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoi meiden,

Vandaag is er op mijn werk een nascholing "kinderen met koorts". Nou is het de bedoeling dat alle assistentes daar bij zijn. Natuurlijk wel heel leuk in interressant.

Alleen zit ik nu te twijfelen.

Niemand heeft me gevraagd te komen. Het stond ik de koffiekamer op een bord geschreven maar verder niks.

Het is op mijn vrije dag om 12.30. Dus midden op de dag en kan dus verder geen kant op.

Heb geen oppas voor mijn zoontje dus zou die mee moeten nemen.

Milan eet om 12.00u. Dat wordt dan dus 12.30 als we daar zijn. Dus moet ik hem tijdens die nascholing te eten geven.

En hij gaat daarna altijd naar bed maar dat kan nu dus niet.

Wat zouden jullie doen?
    En als je niet gaat, bel je dan af? Aangezien niemand gezegd heeft dat je er bij moet zijn? Toe ik gister naar huis ging heeft mijn baas niets gezegd.

Wordt altijd zó zenuwachtig van sit soort dingen.

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ehm...kun je dat niet gewoon navragen bij je baas of je erbij MOET zijn ivm Milan? ;)

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    tjah.... het hangt daar ter kennisgeving en je zegt dat het de bedoeling is dat alle asistentes komen. als jij een asistente bent dan behoor jij daar dus ook toe. maar of het nu de bedoeling is dat je daar je kind ondertussen eten gaat geven dat lijkt me niet.
    als je twijfeld moet je maar ff checken bij je baas. maar dan nog denk niet dat het de bedoeling is dat er onder de les gevoed gaat worden eerlijk gezegd.

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

MOET niks. Op de donderdag werk ik niet, dus ze kunnen me niets verplichten. Maar voel me altijd zo schuldig als ik niet ga.

Het is alleen zo dat mijn baas er wel wat van gaat zeggen als ik niet kom. Maar komende dinsdag is er wéér een vergadering, op de dag dat ik niet werk. En dan verwachten ze ook dat ik er ben.

Dit is minstens 1 keer per maand zo.

Maar wat ik me dus eigenlijk afvroeg, is het raar om te zeggen dat ik niet kom?

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Nee precies, dat lijkt mij dus ook niet. Maar dan is het dus de keus, of ik voed daar, of ik ga niet.

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik weet niet wat gebruikelijk is als je werkt maar als jij zegt dat het niet moet omdat je op deze dag normaal vrij bent zou ik me hoofd er verder niet meer over breken. als het met regelmaat gebeurd kun je inderdaad niet altijd maar alles laten vallen. als je aanwezigheid nadrukkelijk op prijs gesteld wordt dan moet ie dat maar op tijd melden als het op een vrije dag valt.

7. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Nou dan was ik ook snel klaar geweest, niemand heeft je gezegd dat je daar heen zou moeten dus jammer dan voor ze:D

Deel Deze Pagina