Schoenen voor hele smalle voetjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Miss Appletree, 9 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    ik bedoelde het niet zo als dat het wellicht overkwam.
    het is bij mij meer de berusting dat ik dus zoveel geld steeds kwijt ben voor schoenen.(maar daar elke keer wel even buikpijn van heb hoor...)
    En goede schoenen zijn goed passende schoenen, met een goedvoetbed wat aansluit bij de voet en met de juiste ondersteuning.

Smalle merken waar ik me in het verleden wel eens aan gewaagd heb zijn gattino, piedro en giga.
    Van Keq (huismerk van oa durlinger) komen de schoenen van verschillende merken en kun je dus ook smalle vinden.

ook elephant heeft smalte maten, maar dat is goed zoeken en ehhhh die zijn te lelijk om te poepen;)

Wat ook nog helpt is om een veterschoen te kopen, want die kun je beter aan laten sluiten. maar goed, dat is wellicht niet nodig.

Succes!

2. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    @taliaa, ik vatte het ook niet zo op hoor, maar wou het even nuanceren. ;) Tegen beter weten in, ben ik onlangs naar de scapino gegaan. Wat een verschrikking. Echt niets paste en voor lelijke plastic schoenen durfden ze ook nog € 40,- voor te vragen. :( Nou ja, tot nu toe hadden we vaak geluk, dat haar schoenen te klein waren tijdens een uitverkoopperiode. Ik heb mij er inmiddels in berust dat de schoenen (wat ze ook kosten) er na twee weken alweer uitzien alsof ze er al een jaar op rond rent. :D;)
    En nog bedankt voor je andere tips, al zijn de elephanten ook niet mijn smaak.:p

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    ik heb een dochter die wel met elephanten wegkomt. maar die is net zo breed ala dat ze lang is en marcheert een beetje, haha.

idd de uitverkoop!!! is nu alweer een beetje bezig.

qua sandalen kan ze hier alleen teva's aan. niet t mooiste, maar wel praktisch. overigens zonder gesloten hiel.

en idd. ik zie mijn geld niet gauw zo snel door de modder rollen en over de grond kruipen als met nieuwe schoenen;)
    t went..

(al ben ik bij de zwemles altijd bang dat ze de schoenen jatten. haha)

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik ben van de week geslaagd voor sandalen. Ze zijn van birkenstock en super bling bling maar mijn dochter vond ze prachtig en nog belangrijker ze zaten goed.

5. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    @miron Wat fijn. De winkel waar ik was, daar waren ze uitverkocht in haar maat.

@ taliaa, ik probeer niet te streng te zijn, wanneer ze iets nieuws aan heeft qua vies worden. Ze moet lekker vrij kunnen spelen zonder dat ze om haar kleertjes of schoenen hoeft te denken. Dan moet ik er zelf maar rekening mee houden wanneer ik haar aankleed. Mijn moeder zei altijd als ik met een vieze broek thuis kwam 'je bent ook geen nieuwe kleren waard', ze bedoelde het niet kwaad, maar heb het nooit leuk gevonden om dat te horen. Dus zeg ik tegen mijn dochter 'geeft niets, we hebben een wasmachine'. :D Ze heeft vandaag zitten krijten op haar schoenen van amper een week oud. ;)

En misschien nog een tip voor het zwembad. Neem een plastic zakje mee, doe daar de schoenen in en doe deze in de tas met andere spullen. Zo wordt de rest van de inhoud van de tas niet vies.

6. Jaime

Jaime Niet meer actief

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier ook eentje met smalle voetjes. Piedro past hem goed maar goedkoop zijn ze niet:x ik let altijd goed op de neuzen van de schoenen, die moeten tegen een stootje kunnen aangezien hij ook nog vaak kruipend speelt. Tot nu toe nog nooit een schoen kapot gehad terwijl hij er alles mee mag van mij. Ze zien er natuurlijk niet meer nieuw uit maar ze gaan tot nu toe niet kapot
    Door de prijzen koop ik ook maar 1 paar schoenen. Meerdere paren zijn nog niet nodig bij de kleintjes volgens zijn fysiotherapeute.
    Nu wel een paar sandalen erbij van stones and bones maar die zijn gesponsord door oma en opa :)

Gelukkig groeien zijn voetjes tot nu toe langzaam!:D 2.5 jaar en hij heeft nu maat 23

Elephanten zijn volgens de fysiotherapeute ook vaak goed qua steun

Ik zou hem zo graag all stars willen kopen of gewone nike schoentjes maar mag niet:( als hij in december nog steeds verkeerd loopt met hij steunzolen

Deel Deze Pagina