Mijn dochter is nu bijna 1,5 jaar. Ik ben benieuwd hoeveel en welke soorten schoenen jullie kopen voor het herfst/winterseizoen? Hoeveel geef je er aan uit? Ik vind veel schoenen erg duur en wil wel meer dan 1 paar denk ik. Wat is een beetje het gemiddelde hier
Heb in het voorjaar nieuwe (veter) schoenen gekocht van Ecco die waren 65 ze zijn fuchsiaroze heel donker. Kunnen ook prima in de herfst. Ik laat haar voeten regelmatig even opmeten en aan de hand daarvan koop ik nieuwe. Maar ik denk dat ik er wel laarsjes bij koop voor onder een jurkje of rokje.
Ik heb al schoentjes gekocht, sowieso geschikt voor de herfst/winter en ik wil zeker nog laarsjes erbij! De schoentjes waren in de uitverkoop voor 25eu (70%korting) de laarsjes die ik op het oog hen zijn 79eu en ook ik vind dat best heel duur voor mini-schoentjes!
Ik koop een paar duurdere schoenen van een goed merk (Ecco, Bisgaard, bobux,..) en een paar goedkopere speelschoenen voor op de loopfiets. Die kunnen tweedehands of van de scapino ofzo zijn, net wat ik tegenkom. In de herfst en winter natuurlijk ook een paar (sneeuw) laarzen. Voeten zijn het laatste halfjaar 3 (!) Maten gegroeid dus hopelijk kunnen we met de schoenen die we nu gekocht hebben even vooruit. Voor het duurdere paar betaal ik tussen de 50 en de 80 euro maar probeer het wel zoveel mogelijk in de uitverkoop te doen.
Waar kopen jullie schoentjes? Mijn dochtertje heeft nu maat 19 en schoentjes van Elefanten. Tegen de winter zal ze wel maatje 20 hebben maar ik vind het aanbod zeer beperkt... Meeste begint bij 21 of 23...
Oh ja de laarsjes van Shoesme die ik gekocht had voor afgelopen winter kan ze nu aan... niet handig met 30 graden dus ik koop niks meer op voorhand. Ook al had ik ze voor 25 minder.....
Ik koop 1 goede set winterlaarzen voor mijn dochter. Die kosten dan ook meteen 80-120 euro (Shoesme, Romagnoli oid). Liefst zilver/donkergrijs dat ze overal bij matchen. Verder nog snowbootsjes en regenlaarsjes en ik heb altijd Crocs (bij de oma's geen vloerverwarming en vind die gewoon altijd handig voor erbij). Afgelopen winter heb ik zelfs 2 paar laarzen moeten kopen omdat haar voetjes zo hard groeiden ineens, als ik dan ook nog meerdere paren had gekocht waren we echt failliet verklaard
Ik heb voor mijn zoon altijd een paar goede schoenen ( shoesme, geox, trackstyle,jochies) en dan koop ik er nog een paar snowboots bij en een paar goedkopere schoenen voor als we naar speeltuin gaan of in het bos gaan wandelen. Ook naar psz krijgt hij deze aan. Voor mn dochter zal het wel hetzelfde gaan tezijnertijd zij heeft nu een paar shoesme gehad vorige week. Hoop dag ze er hele winter nog mee kan doen
Ik geef meestal ongeveer 60 euro per paar uit in de speciaalzaak. En wil er nu nog een goedkoper paar bij halen voor de afwisseling. In november begint hier voor het eerst al de uitverkoop van winterschoenen in de speciaalzaak overigens! We hebben nu nog drie paar goede schoenen dus kan het nog even uitstellen en koop pas als de winter echt begint.
Ben heeeeel hard op zoek naar maat 21 en dan laarsjes maaaaaaaaaaaaaaar enorme dikkr kuiten en hoge wreef haha dus liefst laarsjes met veters voorop... Onvindbaar!
Ik wacht nog een maandje....heb het idee dat dr voetjes hard groeien de laatste weken. Ik wil 1 paar duurdere kopen 80-100,- en daarnaast een extra voor buite. Regenlaarzen staan hier al wel klaar.
En wat zouden jullie aantrekken bij een baby van juni. Lopen en kruipen gaat ze voorlopig niet doen, maar zal het voor de warmte ook niet beter zijn als ze iets van zachte schoentjes aan krijgt? Ik zag hier al een website van Aapies oid voorbij komen. Bij o.a. de H&M hebben ze ook sokslofjes, is dat wat? X
Mijn dochtertje is van eind mei vorig jaar. Afgelopen winter had ik van die leren slofjes. E tegen het voorjaar van die kruipschoentjes (hema). In huis had ze altijd gewoon sokjes aan. Ik had ook nog zachte slofjes maar die waren meer uit dan aan...
Wat ik zou proberen als ik jou was is een laarsje van Clic. Mijn ervaring is dat hoge wreefjes hier vaker wel dan niet goed in zitten, en anders wellicht een maat groter (dit seizoen vallen ze naar mijn mening niet zo groot). Clic is wel een wat duurder en luxer merk wat betreft schoenen, de laarsjes gaan vanaf 100-110 euro. Wel haast onverwoestbaar en blijven t hele seizoen mooi. Verder heb je wel laarsjes met een veter, in de winkel waar ik werk bijv. van het merk Eb Shoes (Italiaans). Gewoon proberen, proberen en proberen
Schoentjes zijn echt pas nodig als je kindje gaat lopen en dan ook alleen voor buiten. Binnen kun je dan het best op soepele leren slofjes / sokjes met antislip / blote voeten laten lopen. Dan kan het kind de looptechniek van het afrollen het best leren. Het is beter voor de ontwikkeling van het voetje van een baby om niet in een schoen gestopt te worden, aangezien die toch wat stevig / stug is en een vaste vorm heeft. Gewone, soepele slofjes zijn prima. Alles wat je leuk en lekker warm vindt is prima, zo lang het maar heel soepel is. Als je kind gaat staan (maar dat zal nog wel even duren) is het wel aan te raden om slofjes te nemen die aan de onderkant niet glad zijn, i.v.m. uitglijden. Maar tegen de tijd dat jouw kindje gaat staan is het waarschijnlijk al weer voorjaar en kun je hem/haar gewoon sokjes met antislip aan doen, of zelfs op blote voeten laten kruipen / lopen.
Mijn dochter is alweer 4 jaar en ik koop voor aankomende winter inderdaad minimaal twee paar laarzen. Daarnaast snowboots en regenlaarzen. Voor jouw dochtertje zou ik dat niet doen. Thuis lopen kleintjes vaak op sokken/blote voeten/antislipsokken en op een kinderdagverblijf ook. Daarnaast groeien de voeten redelijk snel, dus na een maand of 3/4 zijn ze eruit gegroeid. Als ik jou was, zou ik binnenkort één paar kopen en dan tegen de uitverkoop nog een paar. Ik betaal ruim 100 euro per paar. Toen ze kleiner was, kon ik nog iets goedkoper (onder de 100 euro) kopen.
Geen veterlaarsjes in maat 21, maar wel heel leuke veterschoenen voor je meisje. damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen online kopen
Hoe vallen die clic laarzen? Denk toch wel dat ik daar een paar van wil, zulke leuke laarzen. Vallen ze groot of klein?