Iets kleiner, zou ze gewoon even passen in beide maten, als je twijfelt. Evt kun je ze voor nu ook wel kopen met een inlegzooltje erin, weet je zeker dat ze tot feb/maart mee kunnen (mits geen grote groeispurt). Ja ze zijn erg leuk dit seizoen! Ben ook verrast!!
Ik ga altijd naar de kinderschoenen winkel in onze buurt. Zij weten altijd goed advies te geven en kunnen goed meten. Daarbij verkopen ze goede schoentjes. Wij kopen maar 1 paar goede schoentjes. De ene keer kist het 65 euro, de andere keer 100... Maar dat laatste heeft vaak met onze smaak te maken waar we dan ook nog aan toegeven.... In de winter komen er snowboots bij. In de zomer regenlaarzen en sandalen. En verder hebben we altijd crocs (nep) en slofjes. En als het weer het toelaat ook veel op blote voeten in ons huis en de tuin. We waren twee weken geleden om wat voor onze zoon te kopen. Maar zijn zomerschoenen passen nog meer dan goed dat het echt nog niet nodig is. Zou zonde zijn als hij straks een groeispurt krijgt en een maat overslaat. Zit je met die nieuwe schoenen. Dus maar even afwachten en aankijken. En dan maar hopen dat er straks nog wat over is.....
Hier ook een Juni kindje . Ik heb van die schattige slofjes die net echte schoentjes lijken. Zit er toch iets om de voetjes voor buiten en het staat zo stoer vind ik . Gewoon verkrijgbaar bij de Prenatal of Hema ofzo. Ook de Zeeman heeft vaak hele leuke voor 4 euro ofzo! Ohh en grijze nep Uggjes, zooo leuk!
Hier heeft mijn dochter(20,5 mnd) 2 paar voor herfst en winter. Ze heeft 1 paar 27 en 1 paar 28. Ze heeft nu nog steeds maat 27 dus de herfst meisjes cowboylaarsjes passen nu nog. De 28 is voor de winter. Ik heb een schoenentic hihi ik koop steeds weer schoenen voor de kids als ik echt iets leuks ziet.
Ik heb toevallig van de week schoenen gekocht bij de Dolcis. Tweede 50% korting. Tweede ook gelijk een maat groter. Mijn zoontje loopt vanaf januari. Toen zijn we begonnen met maat 19. En hebben nu maat 24 en 25 gekocht. Die voeten groeien als kool. Hopelijk gaat het straks wat minder hard. Hier dus nog geen collectie in huis Hebben nu van die lekkere stevige ala Timberland boots. Komen natuurlijk nog snowboots bij. Kaplaarzen past hij nog. Hadden we al een maatje groter gekocht.