hallo, Teun mag over op de "echte" schoenen maar waar zouden jullie die kopen? de dure in de kinderschoenenwinkel en dan bedoel ik dus de prijzen tussen de 70 en 100 euro of voor de "merk" schoenen van scapino of van haren of een andere winkel. Wij zitten erg in dubio en weten het ff niet meer dus mijn vraag aan jullie wat zouden jullie doen of wat hebben jullie gedaan. Alvast bedankt voor de antwoorden Groet Janette
Wij zijn twee keer naar een goede schoenenwinkel gegaan. Hebben max. 35 euro betaald voor echt goede schoenen. Ik zoek liever even verder dan dat ik 70 euro betaal. Maar ik wil wel goed! En dat kan gelukkig ook voor minder geld.
Hoi, Wij zijn ook naar een echte kinderschoenenwinkel gegaan maar ook omdat we het gewoon nog leuk vonden zo met de eerste schoenen enzo. Dus we hebben 1 paar goede dure schoenen (maar wel minder dan 70 euro hoor! da's een beetje belachelijk) en 1 paar van schoenenreus. Scapino verkoopt Dr. Vissers en die komen goed uit de tests en zijn minder duur. Van haren inderdaad de elefanten die prima zijn. Dolcis enzo zou ik minder snel doen. Nu maakt het nog niet al te veel uit maar als ze echt gaan rennen buiten enzo moet het wel goede kwaliteit zijn. je kan op 'kassa vara kinderschoenen' googelen en dan kan je een stukje van de uitzending kijken over kinderschoenen. Heel handig waar je op moet letten. Succes ermee, Marijn
Ik zou zelf een schoenenzaak kiezen waar ze goed advies geven en de voetjes van je kindje opmeten. Alleen dan weet je dat je fijne schoentjes voor je kindje koopt. Je kunt natuurlijk ook op jezelf vertrouwen met het kopen van schoenen, maar ik ben daar niet zo'n held in. Ik ga er vanuit dat verkopers van schoenen er verstand van hebben en ik niet.... Lastig he, want je kunt zelf niet voelen of die schoentjes lekker zitten bij je kindje!
@Dushi: je kunt wel zelf zien of de schoen goede steun rondom de hiel geeft en een makkelijk te buigen zool heeft. Ook de plek waarop de zool buigt, kun je zelf controleren. Kijk maar op de link hierboven van kassa. Ben wel met je eens dat de verkoper beter kan meten. Dat is best moeilijk bij zo'n kleintje! Vandaar dat ik graag naar een zaak ga waar ik verkoopsters tref die ervaring hebben. Mijn ervaring bij Scapino/Van Haren is dat daar schooljeugd loopt die wel even zal meten. Ik heb daar persoonlijk weinig vertrouwen in.
Ik zou wel voor goede stevige schoenen gaan en niet van die hele goedkope. Je kind heeft dit echt nodig om goed te leren lopen. Bij Van Haren kan je voor een redelijk prijs erg goede kinderschoenen kopen. Misschien dat je daar eens kan gaan kijken! Of je kan net als ik je (schoon)moeder heel lief aankijken. Hierdoor had ik meteen 3 paar schoenen en zelf niets aan hoeven uit te geven. Liefs, Duveldraakje
ga meestal gewoon naar scapino, er is hier wel een "echte" schoenenzaak, maar die is rete-duur. ik heb vorige week nog nieuwe gehaald voor lars, van kiddy kick. http://www.scapino.nl/product/126_86495 ... oog-model/ ik hou ze onder zijn voet en als dat redelijk overeen komt trek ik ze aan. dan voel ik waar zijn teen zit, en als hij voldoende ruimte heeft laat ik hem een rondje door de winkel lopen (lees rennen) als hij struikelt en strompelt zitten ze niet goed, dan passen we anderen.
Hier van Haren schoentjes gekocht en meneer is helemaal trots op zijn schoentjes. Ze waren van elephants en kosten 35 euro
Ik heb "echte" bunnies gekocht, voor 7.50 euro op de markt...liep er zomaar tegen aan...Mazzeltje dus... nu ben ik ook wel een echte koopjes jager, maar ik vind het wel belangrijk dat Sjoerd goede schoenen heeft.