Een middagje met papa, mama aan het werk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yake, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Sinds vorige week ben ik aan het werk en mijn moeder past op Camila totdat ze over een week of twee naar het kinderdagverblijf gaat. Gaat prima! Nu had mijn moeder onverwachts een vergadering vanmiddag dus manlief werkte maar tot 12 uur. Toen 'ie thuis kwam vertelde ik wat ze moest eten: een minibeetje jam op haar boterham, bietjes en bruine bonen om half vijf met een beetje fruit toe. Ik had niet veel tijd voor meer uitleg, want ik moest rennen.

Kom ik thuis, vind ik een berg met ondergepoepte kleertjes en mijn dochter alleen in een rompertje... Vreemd, ze poept haar kleertjes nooit onder en ze had al 's morgens twee keer een poepluier.... Nu weer?

Ik: 'Lief, wat is er gebeurd?'
    Hij: 'Uuh, dat weet ik ook niet. Na haar lunch werd ze niet helemaal lekker blijkbaar en heeft ze een paar keer moeten poepen'
    Ik: 'Ok..., kan gebeuren'

Ik naar de keuken om daar de ravage op te ruimen. Ik pak de jam-pot om hem op te bergen en ik zie dat 'ie halfleeg is. Raar, ik had hem pas gisteren geopend....

Ik: 'Lief, heb je weer eens in de jampot gezeten?'
    Hij: 'Uuh, jampot? Dat was toch het fruithapje van Camila?'
    Ik: 'Fijn, Camila heeft dus een halve jampot als lunch gegeten, vind je het gek dat ze zulke vieze broeken had! Ennuh, waarom staat d'r avondeten nog in de koelkast?
    Hij: 'Avondeten? Ben ik vergeten, maar ja, ze liet niet merken dat ze honger had, ze had vast geen trek'
    Ik: 'Vind je het gek?'

Nee, pas jij nog maar eens een keertje op! Gelukkig was het suikervrije jam!

:)

2. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    :confused: :)

tjeeee.... mannen...
    Gelukkig kan die van heel goed op onze zoon passen en soms weet hij het nog beter dan mij, is voor deze mama ook wel eens moeilijk...
    Succes!

3. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    hahaha! Hij moet het toch maar wel wat vaker doen, dan kan ie oefenen! ;) :)

4. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    *proest*

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Godsamme, dat meen je niet :) Heeft ie nooit eerder alleen voor jullie kindje gezorgd of zo? Moet hij idd wel vaker doen, want dit is te erg, hihihi.

Net als bij appelsientje weet mijn man het soms idd beter, lijkt het, hahah. Onuitstaanbaar maar wel vaak heel handig. Kan ik met gerust hart weg.

6. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Het is dat ze verder vrolijk is, hoor, maar anders had ik zijn nek omgedraaid. Toch maar niet boos geworden, anders blijft 'ie nooit meer thuis.

Tot vorige week ben ik thuis geweest. Slechts een keer toen ze nog geen twee maanden was ben ik 's avonds weg geweest. Verder alleen een half tot anderhalf uur hooguit.

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Sorry, maar moet hier toch wel erg om lachen.

Ook omdat je verhaal heel herkenbaar is, hier gebeuren ook nog steeds van die dingen.

Die mannen toch ook he :D

8. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    goh grappig. maar ik zou toch woest zijn denk ik haha.

9. hahaha idd vaker oppassen

ik lach hier helemaal in n deuk met tranen in mn ogen,ik zag t beeld al voor me en die lege jampot ach germ meiske toch..

succes...

groetjes krullie

10. Alice28

Alice28 Lid

29 aug 2008
    42
    0
    0
    haha grappig zeg. :D
    Ik denk dat ik zelf heel erg boos was geweest
    :evil:

11. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Eerst wilde ik ook boos worden, maar ik kon er toch ook wel de humor van in zien!

12. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Wij lachen ons suf hier op de bank (au mijn buik). maar ik kan me er echt niets bij voorstellen, mijn vriend is net zo "goed" met Sofie als ik.

13. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Mijn man is een superpapa, maar meer op het gebied van spelen, gek doen, troosten, in slaap wiegen ed... Het voeden en wassen enzo doe ik hier. Vandaar. Een luier omdoen wil 'ie nog wel doen, maar hij vergeet altijd de antilekrandjes naar buiten te doen ;) .

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, wat een superverhaal. Misschien de volgende keer een gebruiksaanwijzing neerleggen.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.281
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jeetje, eigenlijk is het wel te erg he? ;) Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen, hier doen vriend en ik precies hetzelfde (op de borstvoeding na ;)), ben ik wel erg blij mee!

Maar ik zal morgen mijn vader nog even heel goed inlichten :D.

16. ikke2004

ikke2004 Lid

21 nov 2007
    31
    0
    0
    zeeland
    eigenlijk is het heel grappig wat voor osn moeders zo zelfsprekend is is dat voor een ander dus niet.
    Arme man .....hij heeft het zo goed proberen te doen.
    het is in ieder geval wel grappig en ga het goed doen op verjaardagen en zo.

ik lig dubbel hier! maar kan me voorstellen dat het je eigen kindje is dat je er anders over denk.

mijn vriend moest in me kraamweek om flesvoeding ,de borstvoeding ging niet goed.
    hij kwam terug met de boodschap: ik heb maar naturel gepakt.
    ik : hoezo?
    hij: je had ook smaakjes maar wist niet welk smaakje ik moest pakken .
    ik : oja joh
    hij : ja perzik en ook een gele smaak

ik lag dubbel in bed ,dat snap jullie wel he :D

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo wat erg hahaha
    Ja tis waar dat het voor ons moeders allemaal wat vanzelfsprekender is he

Mijn man is op de vrijdag bij Jesse en dat gaat op zich wel goed maar soms gaan we als ik dan thuis kom uit mijn werk ergens heen. Zo laats ook ik kom thuis, kunnen we gaan? ja we kunnen gaan, oke dus je hebt billendoekjes bij je, luiers, schone romper, een potje, wat te drinken wat te spelen?

euh neee... hahaha

18. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    het is wel grappig, maar soms word ik er ook weer moe van, dat je alles moet voorkauwen.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jam als fruit hap. Haha... Ik lig dubbel hier... :)

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Haha, ik lig in een deuk!

Hier een leuk verhaal over mijn vader en oma. Mijn oma was nogal ziek en woonde in het bejaardentehuis. Met de kinderen hadden ze onderling afgesproken dat elke dag één van de kinderen haar zou voeren. Dus mijn vader gaat naar het bejaardentehuis, het eten wordt netjes gebracht in allerlei schaaltjes met deksels en mijn vader begint met de soep. Daarna zat er groente en aardappels, stukje vlees etc. onder de rest van de deksels. Mijn vader denkt nog, laat ik een scheutje jus erover doen, tot hij tot de conclusie komt, dat het kommetje jus het kommetje soep bleek. Hij had dus de hele kom met jus aan haar opgevoerd. Het arme mensje kon niet veel meer, dus had er niets van gezegd...

Deel Deze Pagina