Mijn zoontje is nu ruim 5,5 kilo. De pacco doek gaat tot 7 kilo of vanaf 7 kilo. Nu vind ik het een beetje zonde om die van ..tot 7 kilo te kopen en hem maar een maandje ofzo niet meer te kunnen gebruiken. Ik wil daarom die van 7 plus kilo kopen. Heeft iemand hier ervaring mee, is deze echt veelste groot of kan er best een kindje van bijna 6 kilo in?
Onze dochter is behoorlijk groot voor haar leeftijd, en wij hebben de Pacco vanaf 7 kilo gekocht, maar daar paste ze pas echt goed in toen ze inderdaad rond de 7 kilo was. Tot die tijd dus wel de kleinere gebruikt. De grote maat was echt te groot toen ze een kilo of 6 was, ze hebben niet voor niets verschillende maten. Ik zou die 40 euro gewoon investeren, dat liever dan dat je kleintje in gevaar komt door de verkeerde maat.
Pacco moet je nooit op de groei kopen. Dat schijnt gevaarlijk te zijn. Dus tot 7 kg de kleinere versie voor de veiligheid.
Ik vermoed dat mijn zoontje de 8 kilo al ruim gepasseerd is maar hij past nog steeds prima in de doek tot 7 kilo. En aangezien ik binnenkort toch maar eens moet gaan afbouwen gaan we waarschijnlijk geen grotere meer kopen. Tip: op MP kun je ze aanzienlijk goedkoper scoren!
Ik zou niet een grotere kopen; is gevaarlijk. Idd via MP kopen en als hij eruit gegroeid is weer verkopen; ik had m zo weer verkocht...
Hallo Dames, bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels de pacco van 4 tot 7 kilo besteld. Ik wil idd niet dat de inbakerdoek te ruim zit. Bovendien is het de bedoeling dat ik na ongeveer 5 a 6 maanden ga afbouwen.
idd gewoon op maat kopen, word ook geadviseerd, en op mp zijn ze amper te krijgen(ben ook opzoek geweest heb maar nieuwe besteld)