hoi graag zou ik wat advies vanjullie willen? onze dochter is net begonnen met lopen en ze loopt of op sokken of op blote voeten, nu komt ze natuurlijk met dit schitterende weer ook veel meer buiten en ik zat te denken dat ze toch zo langzamerhand wel schoentjes aan moet. Maar de vraag wat voor schoenen moet ze aan, met een zachte zool of met een harde zool, met steun in de enkels of platte schoenen, zoveel keuze, moeilijk hoor!! jette
als ze pas net loopt, kan je haar buiten nog het beste slofjes aandoen of schoentjes met heeeele soepele zooltjes. Steun bij de enkels is niet zo belangrijk, hebben ze op blote voeten ook niet
In ieder geval een zachte zool! Dan leert ze goed hoe ze haar voeten neer moet zetten. Het moet zoveel mogelijk aanvoelen als blote voeten. En steun in de enkels lijkt me op zich niet nodig, op blote voeten heeft ze dat toch ook niet?
Nee klopt hebben jullie weer helemaal gelijk in vrijdagmiddag he, ben toe aan het weekend, heb schoentjes gekocht bij de hema met een zacht zooltje ga ze straks direct proberen, echte meisjesschoenen, roze met een bloemetje!!! 8) fijn weekend meiden
als je scnoenen koopt met zachte zool, koop dan goedkope want als ze buiten zijn slijten ze ontzettend snel.
ik heb voor yuri hele simpele schoene bij de wibra of zeeman vandaan zijn lekkere dunne zooltjes nog en ze kosten maar 2.99 . Daar kan hij er nog wel een paar van verslijten dacht ik zo.