Schoenen?!

Discussion in 'De lounge' started by G89, Mar 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dan maar ijzeren platen onder je zolen doen:D

2. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,076
    2,220
    113
    Brabant
    tapschoenen;)
    nee ik bedoelde het ook niet verkeerd hoor, met de wat duurdere laarzen. Maar ik heb het wel vaak gezien, goede schoenen zijn zooooo belangrijk. En goedkoop is vaak toch duurkoop. En als je elke 3 maand 30 euro aan laarzen uit moet geven, dan zou je ook 1x 90 euro uit kunnen geven, mocht dat helpen. Maar zoals ts al zei, dat helpt niet. Je zou idd een keer de ha een verwijzing voor de podo kunnen geven, wellicht helpt dat!

@fairylaughs: waar koop jij je schoenen?????? (ik heb geen 45, maar 43/44 dus kan ook niet overal schoenen kopen)

3. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Haha, ja denk het ook!
    Ik denk dat het wel een optie is om er een extra zool onder te zetten bij de schoenenmaker.
    Dan kan ik er tenminste 6 maand mee doen;)
    3 maand voor de schoenmaker zool en 3 maand voor de eigen schoenzool;):p

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb ook geen geld om altijd zulke dure schoenen te kopen hoor. Dat zijn mijn enige paar schoenen voor in de winter en daar spaar ik dan ook voor, ik draag ze zeker wel een jaar of 5 dus ben dan nog wel voordelig uit.

Heb voor de lente/zomer 2 paar schoenen die ik al zeker 3 jaar draag. En koop misschien 1 keer per jaar ballerina's ofzo voor nog geen 20 euro. Ik heb het idee dat wat laarzen betreft goedkoop duurkoop is.

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    #25 Sammie88, Mar 11, 2010
    Last edited: Mar 11, 2010
    Hier hetzelfde, ik ben al blij als ik mijn mooie laarzen kan showen van 30 euro, waar ik veel moeite voor heb gedaan omdat we niet veel geld hebben.
    Ik heb die laarzen nu 1 jaar, en alleen de neuzen zijn een beetje beschadigd, en dan te weten dat ik ze 6 van de 7 dagen in de week aan heb de hele dag ;)

En of je nou laarzen koopt van 100-200-300 euro waar je maar 3 jaar mee kan doen, of 3x 30 euro(waar je per paar 1 jaar mee kan lopen) , dan ben ik nog ruim goedkoper uit!!
    En kan ik toch steeds verschillende modellen kopen, en hoef ik niet steeds met dezelfde te lopen ;)

6. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Yep, dat heb ik ook! Ik hou ook van afwisseling.
    Als ik een skinny jeans aan heb, dan vind ik die hoge tot aan de knieeën er op super gaaf! Maar als ik een jeans aan heb met iets wijdere pijpen, dan vind ik gewone korte laarzen er fijner bij zitten.
    Daarbij hou ik ook van verschillende kleuren.
    Als ik een zwart shirtje aan heb, dan wil ik graag zwarte schoenen..
    Of als ik bruine schoenen aan heb, dan wil ik graag een andere bruine accent in mn kleding/sieraden er bij.
    Ik ben geen freak hoor :p
    Maar goed, dure of goedkope schoenen... het maakt voor mij geen verschil, want die zolen loop ik toch wel kapot!

7. wannie

wannie Niet meer actief

Als je op tijd weer naar je schoenmaker gaat om je zooltjes te vervangen dan kan je er nog veel langer mee doen:)Gewoon je zolen beetje in de gaten houden en zie je dat ze bijna door zijn, gelijk wegbrengen.
    Daarbij zijn de zooltjes van de schoenmaker van betere kwaliteit dan die er standaard op zitten.
    Schoenmakers kunnen een hoop maken. :)

Zo laat ik altijd gelijk na aankoop stalen hakken zetten onder mijn naaldhakjes :D

Mijn ex was schoenmaker dus weet er wel wat van:p
    Enne al weet ik hoe belangrijk het is om goede schoenen te kopen.
    Ik koop net zo hard die van 30 euro:D

Share This Page