hoi allemaal, n.a.v van het andere autotopic (over de kia) even een vraagje. Nu er een tweede bijkomt, wordt het érg krap in m'n altootje... Zeker met de autostoeltjes ten opzichte van mijn voorstoel, zal het passen en meten worden. Nu ben ik dus even aan het kijken naar andere auto's. Die niet zo duur zijn (categorie hyundai, Kia - wat nog meer?) , maar nét een tikkie groter. Oftewel: Zodat we niet te veel bij hoeven leggen, maar er wel een ander autootje kan komen. mensen tips? groetjes athina
Ik heb een chevrolet matiz, echt ideaal stadsautotje voor als je kids hebt. Hij is 5 deurs wat dus erg handig is met kinderen. En verder past mijn bugaboo of de maclaren buggy prima in de kofferbak. Bijkomend voordeel is dat ze niet erg duur zijn, zelfs niet met airco en elektrische ramen.
Trouwens...weet niet hoe oud de auto moet zijn. Maar de matiz werd een aantal jaren geleden gemaakt door Deawoo.
Ik heb een fiat punto gereden voor 3 jaar. Deze zijn iets groter dan de alto maar echt prima auto's! Overigens had ik een oud model. Ik had een drie deurs, maar je hebt ze ook in 5 deurs. De foto hieronder is exact hetzelfde als die ik heb gereden. http://memimage.cardomain.com/ride_images/1/118/21/292510031_large.jpg
Ik heb een opel Corsa. Die zijn er in 3 deurs en 5 deurs uitvoering. En van oud tot nieuw. Ze zijn best een stukje ruimer dan een Alto.
hmm hier zit wel iets tussen geloof ik. Ik neig (vooral qua prijs) wel naar de Atos moet ik zeggen. Daarvan heb je ook meer keuze als je kijkt naar een niet te hoge km stand. Alleen twijfel ik een beetje of hij wel groter is dan m'n (5 deurs) alto... corsaatjes zitten trouwens ook wel enkele mooie tussen, maar daarbij zie je bij bijna allemaal heel veel km's op de teller staan.