schoenen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kejay, 12 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Mijn meisje loopt nu sinds 2 weken en gaat als een speer.
    Ze heeft nu leren slofjes van Aapies, maar ze zijn helemaal afgetrapt en voor buiten wil ik toch graag wat anders.
    Maar wat moet ik nou kopen?
    Het is nog te vroeg voor harde zolen denk ik.
    Iemand tips? Weet even niet wat ik moet doen....
    Welk merk, wat voor'n zool, enz.

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Je hebt ook schoentjes tussen slofjes en schoentjes met harde zooltjes in, ik ga toevallig vanmiddag ook kijken. Ben al geweest maar daar hadden ze geen leuke maar dus wel gezien dat ze super flexibele schoentjes verkopen;)
    Dus even naar een goede schoenenwinkel en je daar even laten adviseren, meten ze gelijk de voetjes op.

3. Kejay

Kejay Niet meer actief

Waar ben je geweest?

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik ben naar een winkel hier in de buurt geweest en heb nu shoesme schoentjes,lekker flexibel en ze stapt er goed op!

Perla Modeschoenen

Dan moet je naar collectie en dan kinderen, shoesme dan is het het rechter schoentje op de 3e rij;)

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb had altijd brakkies voor mijn oudste toen ze net kon lopen... zijn flexibele zolen en heel goed voor de voetjes... kan je o.a halen bij ziengs...

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sowieso zou ik ze in een schoenenwinkel kopen en niet via internet dit ivm de juiste maat. Ook word je in een winkel goed geadviseerd. Wij hadden schoentjes van Shoesme Babyproof en die waren perfect!

Deel Deze Pagina