waar goede fotoreportage tilburg of omgeving

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 22 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik wil dolgraag een fotoreportage van het gezin laten maken. nu heb ik dit een keer laten doen bij de v&d en een keer bij de albertheijn toen ze daar waren. erg goede kwaliteit maar helaas kreeg je maar erg weinig fotos voor een bedrag tussen de 150 en 200 euro. vooral bij vd was het erg moeilijk kiezen en helaas hadden we niet meer dan 200,- en werden er erg leuke fotos vernietigt omdat we ze niet wilde.

ik zoek nu een fotograaf (voor de hobby mag ook) die goede en leuke fotos kan leveren en het liefst op cd zodat ik niet hoef te kiezen en gewoon heel veel leuke fotos heb, inc. bewerkte fotos voor een vast bedrag.

wie kent of is zelf een goede fotograaf en kan ons helpen.

het gaat om gezinsfotos en fotos van de kids samen en individueel.

gr sandra

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik ken ook een hele goede! Sandra1979! Ze woont in Tilburg, en heb al 3 jaar achter elkaar foto's laten maken bij haar!! Ik zal haar even tippen over dit topic. Ze is een thuis een studiootje, vraagt 1 vast bedrag en je krijgt de foto's op cd ;)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    thanks minimuisje, zoiets zoek ik. ik hoor graag van der

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier ook bij sandra geweest, en ze doet het super! stelt kindjes op hun gemak, maakt hele leuke spontane foto's en je hebt echt dubbel en dwars waar voor je geld!

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja hier ook een enorme fan van Sandra1979! Ben er ook al meerdere keren geweest en januari gaan we weer met het gezin! Ze maakt prachtige foto's.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou, volgens mijn toeval of het lot haha. haal net alicia op op de psz en terwijl ik gek aan het doen ben met de kids renne door de bladeren etc zie ik in mijn ooghoeken een jonge man lopen met ziijn boodschappen. verder niet meer opgelet en speel lekker door met de kids. dan komt hij langsgelopen en benaderd mijn, of ik een fotograaf zoek voor de kids. "nou me mond viel open van verbazing" maar goed ja die zoek ik toevallig. hij overhandigd me een kaartje en verteld dat hij als hobby fotos maakt en ook al een hele portofolio heeft. hij maakt voornamelijk buitenfotos omdat dat het mooiste en natuurlijks is volgens hem en heeft zelfs een internetpagina met wat gegevens en wat werk van hem. normaal haal ik alicia altijd 4 uur op haha en dit keer 15 minuutjes later. wel grappig toch :)

hij heeft tot nu toe weinig ervaring met kinderen en gezinnen maar wel met huisdieren, gebouwen etc. daarom mochten we voor een leuke prijs als hij daarvan naderhand ook wat fotos op zijn site mag plaatsen als reclame. dit in overleg met onze wensen

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat een freakin' toeval!

Deel Deze Pagina