Mijn nichtje is binnenkort jarig, ze wordt 3. Ik was benieuwd wat ze voor cadeautje wilde hebben, dus we hebben even overlegd met moeders. Ze wilde graag goede schmink hebben voor haar. Dus makkelijk aan te brengen en die dus goed blijft zitten, maar hij moet er ook makkelijk weer te verwijderen zijn. Ik heb even gegoogled (?) Maar kom eigenlijk alleen het proffesionele spul tegen. Dus nu mijn vraag, heeft iemand tips? Waar kun je goede schmink kopen voor kinderen die makkelijk in het gebruik is?? Alle tips zijn welkom!!
Ik heb juist die duurdere sminck van grimas hier liggen omdat ik daar zeker van ben dat het geen irritatie opleverd(of je kind moet er echt niet tegen kunnen).Is wel erg duur 6 kleurtjes voor geloof 17,00 euro.Ik denk dat je best wel iets kan vinden maar goed op moet letten dat het huidvriendelijk is. Misschien een gulden middenweg zoeken dus niet die goedkope staafjes maar ook niet die dure grimas sminck.Denk dat als je daar tussen zit best nog wel op safe zit. Misschien dat die te krijgen zijn bij de grotere warenhuizen zoals V&D en Bijenkorf zeker met deze carnaval tijd.Of toch even bij een feest/carnavals winkel kijken voor de "B keuze".
Had bij de blokker hypoallergene schmink gehaald voor mijn dochter voor de carnaval. Is prima bevallen. Goed aan te brengen. Bleef als ze er niet aankwam goed zitten. Ook goede kleuren. En met warm water er weer af te wassen. Er was ook geen kleur in de huid getrokken. Begint vanaf 3,- Hoop dat ze het nog hebben.
belangrijk is gewoon een goede cremé er onder.. en uiteindelijk zijn de duurdere wel de betere in dit geval.. Die van de blokker ken ik niet
Bedankt voor de tips, de blokker zal ik zeker onthouden!! Misschien is het idd wel goed, die creme eronder. Had ik zelf nog niet aan gedacht. Ik ga rustig op zoek!