ik heb ooit eens maillootjes gezien die zo waren gemaakt dat het leek of ze ballerina's etc aanhadden maar kan ze nergens meer vinden Was net als de gewone strepen en bloemen enzo, gewoon ingeweven(?) Weet iemand of die nog te verkrijgen zijn?
hihi, zit net op die site te kijken die hebben wat ik zoek en nog veel meer leuke, erg slecht voor mn portomonee
Ik heb sokjes van Trumpette (.com) voor mijn meisje. Dan lijkt het of ze ballerina's of die met bandje over de wreef aan heeft. Daar verkopen ze ook maillots.
die heeft ook gave! alleen dat is met dollars dus weet niet hoe ik dan moet betalen... En wat het dan in euro's kost...
Bij www.lepetittom.nl hebben ze ook sokjes en maillootjes van Trumpette. Is een nederlandse site en levert snel.
Je kan inderdaad ook bij Le Petit Tom bestellen. Maar van de sokjes hadden zij niet veel toddler maten die mijn dochter nu draagt. Vandaar dat ik ze in de US had besteld. De prijs viel wel mee (omgerekend). Ik moet alleen wel invoer kosten betalen aan de postbode.