Wat zijn nou leuke betaalbare jongens en meisjes schoenen voor de winter? Ik word niet echt wijs uit al die verschillende sites. Ik heb nu tijd om op internet te speuren want lig in het ziekenhuis. Anders was ik gewoon de stad in gegaan.
ik weet niet wat je betaalbaar vindt? Ik heb voor Milan hele leuke laarsjes van Timberland gekocht en allstars en nog andere bruine laarsjes, maar 't merk weet ik even niet meer (was ook niet online). Misschien kan je eens kijken of je wat leuks ziet bij Scapino, daar is 't nu taxfree, dus scheelt weer 19%!
Ik koop altijd schoenen van ecco. Meestal met klitteband, past altijd. Hoge wreef of niet. www.ecco.nl maar daar kun je maar een paar schoenen kopen. www.eccowinkel.nl zit in Wolvega en stuurt de schoenen zo per post naar je op.
Ik ben ook op zoek, van de bekende merken zijn ze minstens 70 euro, meer dan ik aan mijn eigen schoenen uitgeef! Bij Bristol zag ik leuke goedkope, maar die kan je niet online kopen.
House of shoes heeft hele gave en betaalbare schoenen. Vooral in de sale hebben ze voor 40,00 echt gave schoenen en heeeel veel keus..
ik heb niet echt speciale winterschoentjes gekocht... ik heb vandaag een hele leuke adidas schoen gekocht een beetje een hoog model, gevoerd van binnen en die waren 50 euro. verder zie ik wel wat ik tegenkom. hij moet nog wel echt winterlaarsjes hebben maar heb al leuke van cars gezien bij de bristol was het geloof ik.
Hele stoere jongens schoenen gekocht van het merk Develab. Ze zijn helemaal van leer en dat merk je ook wel zoontje heeft er hele warme voeten in, lekker voor de winter. Kosten zo rond de 75, ik heb ze via de wehkamp gekocht.