Hallo meiden, Ik heb even jullie advies/ervaringen nodig!!! Mijn dochtertje is nu 2 jaar en 3 maanden oud en gaat sinds 2 weken naar de Peuterspeelzaal. Echter moet ze altijd onwijs huilen en is ze bang dat wij haar niet meer op komen halen. Wij zeggen de dag voordat ze gaat altijd dat ze naar school gaat en dat papa of mama haar na het spelen weer op komt halen. Maar ze moet vreselijk huilen en wil alleen maar bij de juf op schoot zitten. Nu begrijp ik dat ze moet wennen en dat dit mogelijk normaal gedrag is ( ze is nu voor de 3e x geweest) Maar nu komt het. Nu gaat ze door de hele week heen dit gedrag vertonen. Als we haar bij oma brengen, die al 2 jaar oppast, gaat ze heel erg huilen en vraagt ze de hele tijd of we haar wel op komen halen. Ook als ik boodschappen ga doen en ze blijft bij papa thuis, gaat ze huilen vraagt ze de hele tijd of mama zo thuis komt. Is dit normaal/ een fase? Wie herkent dit??? Ik vind het namleijk zoooo zielig om haar zo verdrietig te zien!!!!! Graag hoor ik van jullie Alvast bedankt