Wie weet leuke apps voor op de i-pad voor de dreumes-leeftijd? Wij hebben hier knuffelzoo en You-tube
Zoveel... Eens even kijken welke ik heb voor de kleine man... Kinderkijkbuis (ik geloof betaalde app) Telekids Zeppelin Coloring farm en coloring zoo (erg leuk!!) Bumba (betaalde app) Jokie (betaalde app) Verschillende puzzel apps: puzzle farm, boerderij dieren, funanimal puzzel Match it up Dierengeluiden Verschillende apps van duplo en lego Memorie
Kinderkijkbuis moet je voor betalen, maar het voordeel is wel dat ze niet door kunnen klikken naar andere filmpjes! Ze kunnen dus alleen maar filmpjes kijken die ook echt voor ze bedoeld zijn! Zo ook bij telekids en zappelin, maar kinderkijkbuis vind ik net iets leuker en makkelijk voor de kinderen hanteren.
Ik heb laatst een hele leuke muziekapp gedownload. Zal ff kijken hoe het heet. Boederijdiere n is hier een groot succes! Wat leuk je oudste is ong even oud als mijn zoontje (2juni 2012).
Volgens mij heb ik de kinderkijkbus versie waarbij je niet hoeft te betalen.. werkt tot nu toe eigenlijk prima.
Dat kan kloppen... Bij de play store is hij gratis ( hij staat ook op mijn telefoon van Samsung en daar is hij gratis), maar voor de AppStore moet je betalen... Beetje jammer, maar wel de moeite waard vind ik.