Hij wordt bijna 1 jaar over paar maanden en ik heb geen idee waar ik het ga vieren. 1. onze woning is veelste klein. 2. ik wil het niet in een te grote zaal vieren. ik wil ongeveer 50 man uitnodigen en het toch persoonlijk houden in een kleine ruimte waar 50 man in past. Hebben jullie tips waar ik het kan vieren?
Ik zou het thuis houden en in twee dagen of twee dag delen vieren wie weet komt die 50 man al helemaal niet wij wonen ook klein en vieren onze verjaardagen altijd in twee keer
50 man Vind ik persoonlijk wel erg veel voor een eerste verjaardag. Maak je het voor jezelf en je kleintje dan niet te moeilijk? Lijkt me erg overweldigend voor je zoontje en hij snapt het concept 'verjaardag' natuurlijk ook nog niet.
hahah jaa dat is een goeie maar onze familie bijelkaar zijn aardig groot dus 50 man is best persoonlijk voor ons en zoals iemand ook al zei, waarschijnlijk komen die 50 man niet eens. wij wonen in Amsterdam, dus ook gehorige woningen. Maar twee dagen feest wilde wij ook doen maar ik dacht misschien is er ook een ander optie.
Oké, dan is je zoontje er misschien ook al aan gewend Je kunt er ook voor kiezen om het de hele dag te vieren. Dan komt iedereen (hopelijk) verspreid over de dag en ben je na 1 dag klaar (en doodmoe )
Wij hadden 60 man op de eerste verjaardag van onze zoon. We hebben beide een grote familie en grote vriendengroep dus ja dan zit je daar snel aan. Wij hebben hiervoor een kleine zaal gehuurd in een plaatselijke buurthuis. Zaal was 100,- en alle drankjes 1,80 p/s. Alles bij elkaar waren we 600,- kwijt voor 3 uurtjes incl hapjes zoals een schaal wordt en bitterballen die rond ging. Kwam daar alleen de taart nog bij. Vond het heerlijk om daarna thuis niet met de rotzooi te zitten Wij wilden zijn eerste verjaardag juist groot doen, de jaren erna doen we het verdeeld over 2 dagen bij ons thuis, ene dag familie andere vrienden en dan ook niet meer allemaal want dat wordt gewoon te veel.
Wij vieren onze verjaardagen Altijd in 2 gedeeltes.. Of ochtend/middag of middag/avond. Dat ziu ook nog een optie kunnen zijn.. En anders bijvoorbeeld bij (schoon) ouders in huis vieren als hun ruimer wonen