mijn kind komt elke avond huilend uit bed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door moniek1986, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

We zijn nu sinds 2 maanden verhuist en sinds we in het nieuwe huis wonen komt me dochter ieder avond een keer of 2/3 huilend uit bed en als je dan vraagt wat er is is er niks.

Soms word ze ook midden in de nacht wakker. Ik heb geprobeerd haar gerust te stellen niks aan de hand ga maar weer slapen de lamp wat feller gezet en wat zachter ook streng geweest niet aanstellen gewoon slapen maar het houd niet op.

ik weet ook niet wat er aan de hand is vaak als ze dan snachts wakker huilend wakker word weet ze daar sochtends niks meer van denk dat ze dan in een droom heeft gezeten.

ze is 6 jaar en heeft het erg naar der zin op haar kamer ze speelt graag op haar kamer en het naar bed toe gaan is ook geen enkel probleem maar na een half uurtje/uurtje kom ze er weer huilend uit.

ook het naar bed gaan is iedere avond de zelfde roetine

heeft er iemand een idee wat dit is en of wat ik kan doen want ik weet het even niet meer.

groetjes moniek

2. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zit ze ook op een andere school?
    Kan natuurlijk zijn dat ze het spannend vindt op haar nieuwe kamer, maar misschien speelt er wel wat anders waar ze veel mee bezig is.

3. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ze is een paar dagen voordat we zijn verhuist naar een andere school gegaan maar als ik haar daarna vraag zegt ze dat ze het leuk vind alhoewel ik in het begin wel een blaadje mee kreeg waar een werkje op stond en comentaar van de juf "goed gedaan maar wel aansporing nodig want ze had geen zin"of iets in die zin, en als ik ze op haal zie ik eerlijk gezegt ook niet meer echt de antosiasme in haar ogen die ze op de andere school wel had. ze komt dan wel blij naar me toe als ze me ziet maar voor dat ze me ziet kijkt ze anders zeg maar

ik kan wel een gesprek op school aan gaan maar wil niet onnodig problemen zaaien als die er niet zijn of zou ik dat misschien beter wel kunnen doen

4. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je kunt ook alleen even vragen hoe het gaat aan de juf. Of ze d'r plekje al een beetje gevonden heeft na 2 maanden. Zonder dit probleem meteen aan te kaarten.
    Vervelend hoor!

5. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja dat zou ik morgen wel eens kunnen doen ja bedankt ik hoop dat ik snel iets kan vinden waardoor het huilen stopt want is voor haar en voor ons niet leuk.

Deel Deze Pagina