Schoenen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wasrek, 18 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Iemand tips voor schoenen? Heb behoorlijk vocht in mijn voeten zitten, waardoor ik mijn schoenen niet meer aan kan. Voor slippers is het nu echt te koud en te nat. Heb het nog overwogen, maar slippers en dan een dikke winterjas en dan natte ijspegels als voeten...
    Net een giga jankbui gehad van ene half uur. Zouden lekker met zn drietjes boodschappen doen, maar toen kwam ik er dus achter dat die schoenen echt niet meer kunnen, voeten knelden echt af.
    Maar voor hetzelfde geld komt de baby pas over drie weken, moet ik dan tot die tijd binnen gaan blijven? Ik word al gek van het aftellen van die laatste weken en als ik dan ook nog binnen moet blijven... Hellupppp!!!

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Argh irritant is dat! Ik had het ook en was in oktober bevallen, dus was echt vervelend. Ik zou eens naar de winkel gaan en wat grotere maten passen, misschien uggs achtige schoenen? Of pantoffels met harde zool? Zo niet chique, maar je moet wat ;)

3. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Je hebt ook van die crocs neppers en echte volgens mij met een soort van bontvoering erin. Niet charmant maar wel heel ruim, en warm. Heb ze wel eens bij scapino gehaald volgens mij..... Heel lastig voor je dat je nu niets meer past. Succes!

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Had ik destijds ook met twee zwangerschappen in december en ben gewoon op mijn Adidas slippers gaan lopen de laatste weken haha
    Ik had echt geen zin meer om die laatste weken andere schoenen te moeten kopen.
    Dat vocht is heel snel verdwenen na je bevalling.
    Als je echt iets wil kopen dan inderdaad zo'n wantstaltig uggs geval hihi of moonboots die er een beetje leuk uitzien en daar heb je altijd weer iets aan.
    Ik baalde er ook van maar kon op het einde toch niet heel veel afstanden meer lopen en deed het meeste fietsend.

5. eliesa

eliesa Lid

15 okt 2014
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou voor die paar weken gewoon een goedkoop paar schoenen aanschaffen (Scapino/Bristol). Het kan natuurlijk zijn dat je eerder bevalt, maar stel je loopt tot 42 wk door dan baal je echt!
    En als je niets wil aanschaffen misschien een paar lenen van een zus of vriendin?

6. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Ja ik vind t ook lastig. Heb eigenlijk geen zin om nog geld uit te geven, maar heb echt alleen teenslippers verder en dat is toch lastig combineren met sokken ;)
    Ik ga eens even kijken of ik ergens bij scapino ofzo online iets kan vinden voor een paar euro. Moet toch nog regenlaarsjes en slofjes voor mijn oudste hebben. Echt winkelen zit er sowieso al niet meer in, fietsen doet ook teveel pijn..
    Waggelen buiten af en toe zou toch lekker zijn ;)

7. Alva

Alva Niet meer actief

Dan zou ik ook voor crocs gaan.. weliswaar niet charmant maar je moet wat... en je hoeft ook niet te bukken om ze aan te doen.
    Heeft je man geen afgetrapte gympen meer staan? Ik liep soms in die van mijn man 🙈

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ik kan ook geen schoenen meer aan behalve mijn nep all stars. ik heb ze voor 10 euro gekocht bij de bristol.

9. dropje77

dropje77 Lid

31 okt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik klos gewoon op mn klompen overal heen. Kan best schoenen aan maar kan amper mn sokken aankrijgen laat staan schoenveters strikken:D
    Ga echt voor die laatste weken geen andere schoenen kopen die makkelijker aan gaan hoor! Kreeg laatst commentaar van iemand, nou strik mn veters dan maar ff:p
    Zou idd kijken voor crocs met bontvoering, heb je straks ook nog wat aan;)

Zo loop ik ook gewoon rond in de sweaters van mijn vriend. Lekker ruim, warm en voel me er lekker in. Heb een lading positieshirtjes maar allemaal korte mouw, das veel te koud voor nu. En zoals ik al zei, voor die laatste paar weken koop ik geen dure positietruien..

10. LSQ

LSQ Niet meer actief

Heb je toevallig (berg)wandelschoenen? Die werkte bij mij wel. Niet charmant, maar zaten wel goed, warm en liepen ook fijn. ik strikte ze los genoeg en ipv helemaal naar boven strikken gewoon direct om de enkel.

11. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Nee helaas.. En ben ook echt niet meer in staat om te strikken ;) ik heb nog wel snowboots, die zitten ook krap, maar als mijn man thuis is kan hij ze bij me aan doen hihi. Alleen als hij werkt gaat dat dus niet. Heb dus in ieder geval iets verzonnen ;)

12. LSQ

LSQ Niet meer actief

Jammer, en idd dat strikken is lastig. Dat deed mijn man ook erg vaak voor me! ☺️

13. eliesa

eliesa Lid

15 okt 2014
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet natuurlijk niet hoe vaak je naar buiten wil. Zelf maak ik elke dag een wandelingetje en ben blij dat ik toch maar een schoenmaatje groter heb aangeschaft bij de Bristol voor nog geen 20 euro. Straks een zooltje erin en een dikkere sok voor de winter, dan heb ik er vast nog wat aan. Vond het ook lastig wel/niet andere schoenen, maar loop inmiddels over de uitgerekende datum dus nu ben ik wel blij!

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ja hier ook hoor hoe afgrijzelijk ook crocs :D:D:D ze zijn afschuwelijk maar ze lopen wel lekker en zitten lekker breed

15. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb half hoge sneakers gekocht met een rits erin, dan kon ik ze na de zwangerschap weer strakker aanspannen.

Deel Deze Pagina