Hier ook druk aan het vullen. Wij vullen de doos voor een jongen van 5-9 jaar. Ik heb er een setje ondergoed in gedaan en wil er nog een T shirt in doen. Denk dat kleding ook erg welkom is Wat een gedoe trouwens om aan een goede schoenendoos te komen. Onze eerste doos was veel te klein en toen ben ik maar een winkel binnen gestapt voor een doos. Die is eigenlijk te groot en te laag. Heb hem toch maar ingepakt en gevuld. Zal er volgend jaar op tijd op letten.
Ben hier ook aan het vullen en kwam tot de ontdekking dat we de perfecte schoenendoos hebben. Namelijk van herenschoenen van het merk van Lier. Niet dat je die schoenen eens moet gaan kopen maar dan weet je bij wat voor schoenenzaak je kunt vragen volgende keer.
Bedankt voor de tip! Ziengs verkoopt het, zie ik via google, en die winkel hebben we kort bij zitten.
Make-up hangt sterk af van de opvattingen van het gezin, maar hier kan heel heftig op gereageerd worden weet ik uit ervaring. Ik zou het niet doen.
Nee idd. Ik heb het ook niet gedaan. Wel lippenbalsem en verder qua uiterlijke verzorging allerlei haarspulletjes.
Edukans zal in ieder geval een deel van de schoenendozen verschepen naar de Filipijnen! Zoals het nu staat gaan we twee dagen helpen op een distributiecentrum, ik ga half januari heen. Is de controle op de dozen, of er geen "verboden" waar in zit etc. Zal zelf ook maar met de jongedames twee dozen gaan vullen. Er is trouwens altijd heel veel vraag naar dozen voor de jongste kinderen dus tot 5 jaar en voor de tieners 12-14.
Ik heb dit er in: standaard dingen en: houten speelgoed Jojo's onderbroekjes uv pet roze ( factor 50) Knuffeltje ketting Voor oudere kindjes zouden kleine puzzeltjes wel leuk zijn denk ik