moe zijn

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door snoet, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Sinds vorige week zijn we bezig om Dilano s'nachts te laten doorslapen omdat het beter is en omdat we naar een middag slaapje willen.

Het gaat de ene keer beter dan de andere keer we zijn ook nog maar net een week bezig. Hij gaat nu s'ochtends om 11.00 uur alweer naar bed en wil s'middags niet slapen terwijl hij wel moe is. Ik dacht dat hij s'ochtends moe was van het huilen s'nachts en het nog niet kunnen dooslapen.

Maar... hij is nu bij oma en opa en heeft gisteren van 19. uur tot vanochtend 7.00 geslapen en zat vervolgens om 9.30 alweer in zijn ogen te wrijven omdat hij moe was. Op bed gelegd maar dat was geen succes. Om 13.00 uur trouwens wel en is zonder mokken in slaap gevallen.

Nou vraag ik me af of het verstandig is om dat ochtend slaapje te verleggen?? En hoe het komt dat hij zo snel alweer moe is na de nacht goed geslapen te hebben??

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Denk dat je die vraag zou kunnen beantwoorden hoe je jezelf voelt als je na een paar slechte nachten een nacht goed hebt geslapen: dan voel je ineens pas goed hoe moe je bent!

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Dat kan het zijn, en ook dat je in een goede nacht diep tot rust komt en daardoor nog slaperig bent 's ochtends. Terwijl als je te druk bent om goed te slapen, ben je ook 's ochtends nog druk en wakker.

4. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Dat klinkt logisch idd, maar hoe kan ik dat dan oplossen met me kleine jongen

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoe ziet dat niet-doorslapen eruit van 's nachts?

6. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Voor vorige week woe werd hij 1 a 2 x per nacht wakker en kreeg hij voeding.

Nu wordt hij 1 x per nacht wakker en huilt totdat hij weer in slaap valt in principe gaan wij er niet heen, behalve als hij overstuur is. En dan krijgt hij alsnog de borst en leg ik hem terug. Dat is nu in 10 dgn 2 x voor gekomen

Deel Deze Pagina