Vorige week 1 bultje op gezicht, nu twee. Wat kan dit zijn? Waterpokken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sannie1981, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Onze dochter van 13 maanden heeft sinds vorige week 1 bultje op haar gEzicht.het lijkt net een puistje met daarom heen rood. Twijfel ook of het een blaasje is of niet. Het bultje trok in de loop van de week wat weg,maar sinds gisteren is er een tweede bultje in haar gezicht bij gekomen.
    Wat zou dit kunnen zijn?
    Waterpokken? Ik dacht alleen dat die zich dan veel sneller verspreiden?
    Toch een reactie op de koemelk? Ze heeft een provocatie test gehad en die pakte goed uit, geen reactie nm. Dus we zijn nu drie weken bezig met koemelk producten geven. Zou het dan misschien toch een lichte reactie aar op kunnen zijn.
    Vor de rest is ze niet ziekjes ofzo. Van de week had ze wel een dagje dag ze niet te genieten was een aantal uren.

Pffff we vertrekken vandaag op vakantie, dus hoop echt niet dat het waterpokken zijn,want dan kunnen we vrij weinig. We wilden zo graag gaan zwemmen etc.

Wat denken jullie?

Liefs sannie

2. sana

sana Actief lid

29 apr 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ha!

Ik had precies hetzelfde vorige week.
    Nu zijn allebei de bultjes volledig verdwenen. Ik denk dat het muggenbultjes waren. Gek he? Ben benieuwd als anderen wat anders zeggen

3. Joest

Joest Lid

8 mrt 2010
    50
    0
    6
    Mijn dochter heeft nu sinds een week een stuk of 6 bultjes in d'r gezicht (precies zoals jij ze omschrijft). Er komen er geen bij en ze lijkt er ook geen last van te hebben...geen idee wat het is!

4. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Verstopte talgkliertjes misschien? Net als wij wel eens een puistje hebben kan dit bij kleine kinderen ook wel eens toch?
    Dennis heeft er ook heel af en toe wel eentje gehad maar heb er eigenlijk nooit iets anders van gedacht dan dat het een puistje was.

Waterpokken lijkt me niet hoor, volgens mij duurt het geen week voordat er een tweede (of meer) pokje bijkomt.

5. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen waterpokken hoor, mijn meisje had er maandag 3, dinsdag 30 en nu wel 100 denk ik! Dus niet eentje per week erbij ;)
    Waarschijnlijk gewoon een muggenbultje of onschuldig pukkeltje!

6. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Muggenbultjes worden bij kleine kindjes nog rode plekjes ip 'echte' muggenbulten zoals wij die kennen.
    Ons meisje had ze vorig jaar op vakantie ook in haar gezicht, duurde ook even voordat we er achter waren, haha... Zal even een foto plaatsen, kun je kijken of ze er op lijken!

Waterpokken lijkt mij niet hoor!

7. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    denk idd ook een muggebultje ofzo, waterpokken vermenigvuldigen zich heel erg snel!

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Muggenbultjes! Ik was vorige week ook opeens bezorgd. Overnacht van 3 bultjes naar 10! En die avond vonden we de "boosdoener". Echt rode bultjes, ze zijn nog steeds niet helemaal weg.

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    haha hier ook...denk idd ook muggenbultjes ;)

Deel Deze Pagina