mijn zoontje word in maart 3.5 jaar en hij heeft nu schoenen aan maat 26 mijn dochtertje wordt in februari 2.5 jaar en ze heeft nu maatje 25 (moet wel zeggen dat het een grove stevige lange meid is 98cm en 16 kilo)
Mijn zoontje heeft ook maat 26...is met kerst 2 geworden. Laatste keer dat we hebben laten meten was in oktober.
hier een kereltje dat in mei 3 jaar wordt.. Heeft nu van zijn nikes maat 24.. deze gaan met hele dikke sokken straks zitten, maar deze vallen ook klein,... maar van zijn gewone schoenen heeft hij pas maat 22 soms 23
Mijn dochter had volgens mij met 2,5 jaar al maat 27 aangemeten gekregen. Nu bijna een jaar later zit ze nog steeds in maat 27. Dus het groeit nu niet zo snel meer. Ik kon me er al niks bij voorstellen, want mijn man en ik hebben beiden kleine voeten, terwijl we niet klein zijn.
Onze dochter wordt volgende maand 3 en ik heb gisteren nieuwe schoenen gehaald en ze heeft nu maat 22.
Zoonlief wordt in maart 3 en heeft net nieuwe schoenen in maat 25, na geloof ik bijna een jaar in maat 24 te hebben gezeten. Liefs Suzanne
Grappig die verschillen...valt niets van te zeggen dus! Ik ben iig wel gerust gesteld dat ons zoontje niet de enige is die op jonge leeftijd op grote voet leeft!
Ik zie veel mtjes 25 rond 3 jaar voorbij komen. Mijn dochter ging vlak voor haar 2e verjaardag al over naar mt 25. Blijkbaar leeft zij ook op grote voet Ik schrok me rot toen. Ze had net 3 mnd nieuwe schoenen mt 23. Maar ze waren dus alwéér te klein. Tegelijkertijd groeide ze ook uit haar andere kleren. Overduidelijk een groeispurtje . Het lijkt er gelukkig wel op dat ze niet zó snel uit mtje 25 groeit, maar ws in het voorjaar (2,5j) wel naar 26 verwacht ik...
Onze dochter is net 3 en heeft maat 26. En ze heeft erg smalle voeten, dus dat is lastig om goed passende schoenen te vinden.
Hier 28 maanden en de eerste schoentjes in maat 26 zijn net in huis. Hij begon bij 13 maanden in maat 21 en is in een jaar tijd 4 schoenmaten gegroeid. Jongste is bijna 1 jaar en heeft vorige week z'n eerste schoentje ook in maat 21 aangemeten gekregen.
Wat een verschillen tussen die voetjes zeg.... Hier heeft dochterlief (2.3) gisteren op de valreep in de uitverkoop nog snel nieuwe laarzen gekregen.... van mt 24 naar mt 25.... ze zit er nu net tussenin, maar heeft redelijk breed voetje waardoor de 24 toch net wat strakker ging zitten.... dus geen risico genomen.... maatje groter... maar hier heeft ze nog voldoende groeiruimte....
mijn zoon had met precies 3 jaar maat 31/32 en nu 16 maanden later maat 35. Dus maar 3 maten gegroeit van 3 jaar tot 4,4 jaar. Hij leeft op maat kano.