hallo allemaal. mijn dochter van 2 slaap s'middags nog maar dan wordt ze wakker (denk ik) maar kan helemaal niks met haar beginnen wil niks, zegt over al nee op, huilt en schreeuw en na een aantal seconden valt ze weer in slaap en als ze dan wakker wordt is er niks aan de hand. weet iemand misschien wat dat kan zijn of is het toch een soort van slaapwandelen. alvast bedankt
Zelf zou ik ook denken aan slaapwandelen.. helaas kan ik je niet verder helpen. Heb je deze vraag ook eens bij het cb gevraagd?
Dat had m'n ene dochter ook, al kon het soms ook overgaan in hartverscheurend huilen dat maar moeilijk te troosten was. Ik heb het idee dat ze dan idd niet helemaal wakker zijn, een beetje in de laatste fase van de slaap zijn blijven hangen ofzo.
Gebeurd hier ook regelmatig. Veel huilen in d'r slaap. Soms moeten we haar echt naar beneden halen om even goed wakker te worden. Nummer 2 begint ook al. Veel huilen in d'r slaap en als je gaat kijken, slaap ze gewoon. Je merkt het vaak, als ze een druke dag hebben gehad, dan zijn ze 's nachts verschrikkelijk in de weer.