Het moet 1 cadeau zijn van 30 euro. Maar ik weet het echt niet. Het is een meisje die niet echt een prinsesje is . Het is geen barbie meisje en Lego en playmobile mag het ook niet zijn.
Mijn dochtertje is nu helemaal into de verkleedkleren! En ze beginnen nu echt hun fantasie te ontwikkele en kunnen beter samen spelen, dus poppenkastpoppen doen het hier ook goed.
Idd. verkleedkleding, een spel, een step oid, onze dochter vind bv. haar kinderradio helemaal geweldig
Mijn dochter is fan van little pet shop. Barbies etc vind ze ook niet leuk maar dat wel. ( ze is 6) Verder vind ze gezelschapsspellen leuk zoals wie is het, stratego junior. Wat ook populair hier is een vriendenboekje. Kost wel max 15 euro voor de allerleukste dus dan ben je nog niet klaar.
Een eigen radio/cd speler - het vriendinnetje van m'n dochter heeft dat al en het is altijd héél gezellig spelen daar, met k3 etc aan. Ook kan ze eventueel luisterboeken luisteren, dat doet mijn dochter ook erg graag. En dat kost dus rond de 30 euro... Verder vind ik het best moeilijk om 1 cadeau van die prijs te vinden.
Baby Born Accessoire Pakket 5 in 1 592235 Portable Boombox Roze 585741 Prinsessen Verkleedkist 587046 Welke vinden jullie van deze drie het leukste
Als het niet echt een prinsesje is valt voor mij de verkleedkist al af. Heeft het meisje wel een babyborn of andere babypop? Prinsje heeft voor zijn 5e verjaardag ook een draagbare radio gekregen en dat is echt een succes. Dus ik zou daar voor kiezen.
Verkleed kist niet doen. Erg klein ( eerder 3 jaar) en erg snel kapot. Mijn dochter kreeg dit met net 4 jaar voor Sinterklaas en paste al amper. Nu is ze wel groter dan gemiddeld maar het is zeker niet geschikt voor 5 jarige. Scheurde bij alles uit de naad
Ik denk dat de radio het leukst is! Die verkleedkleren en poppenspullen heb ik toevallig net voor mijn meisje besteld, maar zij is drie. Ik denk dat de meeste meisjes van vijf niet meer zoveel met poppen spelen. En die jurken vind i idd meer voor een echt meisjes-meisje.
ik zou ook voor de radio gaan als ze dat niet heeft. Die kleding is inderdaad erg klein draagmaat 86/92 hooguit 92/98 en dat draagt een 5-7 jarige (dat staat erbij nml) echt niet! Mijn dochter (5) heeft ook niets met Barby, maar ook niet met gewone poppen en zou je daar ook niet blij mee maken.
dit is ook erg leuk: Beados Super Studio 800 Stuks 594642 of als ze van dieren houdt: FurReal Friends Wandelend Katje 566798 iets duurder maar ook leuk: bol.com | Kassa Elektronisch Minnie Mouse | Speelgoed zo maar een paar ideetje..hier een dochter die anti-prinses is al sinds haar derde haha dus vandaar
Het is beado geworden maar dan deze Beados Ontwerp Studio 592334 met deze Beados Mineez Thema Navulset 592337 gewoon samen inpakken dan heb je 1 cadeau toch bedankt voor jullie hulp x