Wie o wie kan me advies geven. Ik ben op zoek naar nieuwe schoenen. Ik loop altijd op gym/sportieve schoenen maar wil nu wel graag wat vrouwelijks. Laarsen is niet echt iets voor mij dus die vallen af. Ik ben overigens niet groot. Ik draag vaak spijkerbroeken of zwarte broeken. Wat voor schoenen zouden jullie kopen?
hoi eventueel wat ikzelf leuke schoenen vind als ik geen laarzen dus aan heb is me paladiums die zijn niet echt meer overal te koop maar ze lopen heeeerlijk. eventueel ballerina`s staan heel leuk onder een spijkerbroek. maar er zijn dus genoeg schoenen die onder spijkerbroek en zwarte broeken kunnen. groetjes
Maar ballerina's in de winter? Is dat niet heel koud? Ikkuh1985, zal een op google zoeken. sanneT ik kom op de homepage.
oh, nou.. het waren ook ballarina's en dit soort instappers... Esprit geklede dames instapper met gesp, Schuurman Schoenen | Dat past me wel
Heey ik droeg vroeger ook altijd paladiums, zaten idd erg lekker je had ze in alle kleuren toen. Maar zijn lekkere Uggs niks of valt dat onder laarzen (ze hebben immers geen hak) die hebben ze ook laag.
http://files.hm.com/media/products/865/DXL865_74069_09090_38_1971.jpg niet echt laarzen maar wel lekker warm in de winter, leuk onder een skinnyjeans.
ik vind deze schoenen erg leuk, goedkoop en wat lopen ze heerlijk!!! weet niet wat het echte merk hiervan is.... want dit is de goedkopere versie....8)
Ik ga nu altijd voor Wolky's (www.wolky.nl), omdat ik een breede voet heb passen veel schoenen eigenlijk niet echt goed (ga dan naast de zool lopen). Door de MS heb ik ook een paar eisen die ik aan schoenen stel geen hak (val zonder ook wel) en een stroeve zool (met gladde zolen lig ik zo op mijn muil). Ze zijn wel aan de prijs ( ik koop ze bijna altijd in de aanbieding aan het einde van een seizoen) maar je doet er ook rustig 2 of zelfs 3 seizoenen mee.
ik heb voor de herfst en wintertijd altijd leuke lange laarzen met een hoge hak... van het merk celline bij ziengs.... zijn lederen laarzen met een leuke spitse snuit.... lopen heerlijk en zijn in het zwart, bruin, lichtbruin en wit verkrijgbaar.... zeker heel erg vrouwelijk.... staat ook leuk onder een spijkerbroek, een legging, maillot.... vooral met een rokje erboven....