Heeft iemand hier al ervaring met de nieuwe beker van Avent, de mijn eerste grote-mensenbeker ? Philips - Bekers voor kleintjes Drinkbeker 260 ml, 12+ - SCF782/20 - Bekers voor kleintjes - Voeding voor kleintjes - Verzorging voor moeder en kind Mijn jongste dochter is nu 2,5 en kan heel goed uit een beker drinken, maar is af en toe zo onhandig dat elke beker drinken wel omgaat... , dus lijkt me deze beker wel wat, dan kan ze toch gewoon uit een beker drinken zonder dat er wat over de vloer gaat Maar ik ben dus benieuwd naar ervaringen met deze beker...
Geen ervaring met deze maar wel de antiknoeibeker van Kiddyboo. Heeft ze denk ik ongeveer een jaar gebruikt en sinds een half jaartje drinkt ze alleen nog uit een gewone beker zonder problemen.
Ik heb hem van de week toevallig gekocht! Heb het zelf even geprobeerd en dat drinkt wel raar want je moet dat middelste van die beker met je lippen naar beneden drukken. Mijn dochter is 11 maanden en vind het wel leuk alleen kan ze nog niet zo goed doseren... Aangezien jou dochter is ouder is zal dat beter gaan denk ik...
Hier slecht en de bekers lekken. JE kunt beter die van babypark kopen, zelfde idee, maar lekpotdicht en deze snapt mijn zoontje wel.
Ik heb de aventbeker in huis en hier bevalt ie wel goed! Tis even wennen qua doseren. Helemaal anti lek is ie niet als ze m op de grond gooit, maar het scheelt enorm met ene open beker natuurlijk! ook is het drinken even wennen want je moet inderdaad je lippen wat naar beneden duwen om er wat uiit te krijgen. maar ik weet zeker dat als ze hier goed uit kan drinken dat ze ook goed uit een open beker kan drinken. het is hier wel een succes!
@Druif, ze kan ook al goed uit een beker drinken, het gaat mij meer om het antilek... ze is alleen zo'n knoeikont en iedere beker gaat gewoon om...
Die bekers zijn niet volledig antilek, die antiknoeibeker ook niet. Voor echt antilek zou je echt een rietjesbeker of tuitbeker moeten hebben denk ik. Veel komt er niet uit als hij omvalt trouwens, maar wel wat. Dochterlief heeft hem nu alleen nog in bed met water erin en ze moet hem dan wel rechtop zetten anders loopt hij langzaam leeg en is haar bed nat.
Deze heb ik ook, ideaal. Toen mijn dochter ongeveer een jaar was dronk ze er uit en is een half jaar later overgegaan op gewone bekers. Mijn zoontje drinkt nu ook uit deze beker. Wel hou ik de achterkant vast, daar hij hem anders hard tegen zijn mond aan kwakt, en dat doet zeer, maar hij kan er wel uit drinken.
@Duchess, ze heeft nu een rietjesbeker van Nuby, maar als daar ook iets in het rietje achter blijft van drinken dan lekt die ook als ie omvalt. Het is meer dat er geen hele beker drinken over m'n vloer(kleed) gaat...
Hij is niet geheel antilek, mn dochter gooit nog al, maar is natuurlijk wel een stuk jonger. Met echt gooien komt er wel een klein plasje uit. Maar als ie alleen "gewoon" omgaat, werkt ie afdoende hoor!
Nee het is niet echt gooien, maar meer omstoten Ga van de week denk maar eens ff kijken bij Babypark...
Ik heb deze beker ook voor mijn zoontje van net een jaar. Bevalt wel goed, het lukt hem om eruit te drinken. Alleen heeft hij sinds een paar dagen door dat wanneer hij de beker op de kop houdt en dan het rondje schijfje induwt (dat is wat de beker afsluit) het drinken eruit loopt. En dat is natuurlijk enorm leuk en intressant (voor zoonlief dan...) Loop ik evengoed nog te dweilen....zucht
dat heb je dus bij de babypark beker niet. En waarom de avent lekt: bij het sluiten van de mond om de beker: als ze een slokje genomen hebben en dus een beetje uit de mond nog laten lopen/niet elke druppel strak wegdrinken, blijft dat dus in de rand staan en dan kan heeeeeeeel veel zijn. Vandaar dat die avent beker niet werkt.
O dat is wel een goede Bloeme, als ze het eenmaal door hebben is dat natuurlijk een leuk spelletje! Denk dat het inderdaad dan die Kiddyboo Antiknoei wordt.