V tech digitale fototoestel

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tammetje81, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand ervaring met de v tech fotocamera?
    Onze zoon wordt in januari 3 en loopt hele dagen met de fototoestel die hij heeft gekregen toen hij baby was. Hij maakte overal "foto's" van.
    Nu denken we erover om de v tech digitale fotocamera te kopen voor 5 december. Maar is dit wat?

Lijkt me ook zo leuk voor later. Dat hij dan foto's kan terugzien die hij zelf vanaf zijn 3e jaar gemaakt heeft.

2. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Wij hebben hem hier gegeven met de 3e verjaardag van onze dochter. Ze wou de hele tijd de onze hebben. Hier is het wel een hit moet ik zeggen, wordt regelmatig gebruikt. Je moet er nu nog wel echt bij zijn omdat het voor een 3 jarige nog wel wat moeilijk besturen is, de menu's doorgaan ed. Maar het foto's knippen op zich kan ze prima. De menu's begint ze nu ook te leren kennen.

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Onze dochter wil hem ook graag, ze wil nu steeds die van ons pakken. We willen haar die op haar 5e verjaardag gaan geven.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Onze dochter heeft hem voor jaar derde verjaardag gehad en gebruikt hem heel veel. Je kunt er ook wat liedjes op zetten en spelletjes spelen. Ik vind em juist zoleuk omdat ze em zelf kan bedienen, vind de menu's juist makkelijk omdat het veelal met plaatjes is

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.419
    113
    Ik had er ook al op zitten denken maar vind ze nog zo duur, dus lees even mee of het een hit is, hier moet er dagelijks wel ergens een foto van gemaakt en dan nu kijken op de achterkant :D.

6. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Wij wilden hem ook, maar vonden hem te duur. We hebben een leuk digitaal toestel (met meer megapixels) van MP gekocht voor weinig en daar sjouwt hij nu regelmatig mee rond om foto's mee te maken. Dat gaat ook prima en hij heeft af en toe hele leuke foto's

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Onze zoon heeft hem voor zijn 5e verjaardag gekregen en het is een groot succes.
    Nu moet ik wel bij zeggen dat hij er niet zo veel foto's en filmpjes mee maakt. Hij gebruikt het ding meer om muziek te luisteren en spelletjes op te spelen.
    De fotokwaliteit is niet supergoed, dus daar zou ik hem niet voor kopen.

8. de kids en ik

28 aug 2012
    41
    0
    0
    inginieur architect
    brussel
    Lijkt me echt wel een leuk idee om te geven. Gaat hij nog lang van kunnen genieten.
    Maar welke camera gebruikte hij dan tot nog toe?

Als je die camera wat duur vind kijk dan eens op een tweedehandssite, daar zijn ze voor spotprijzen !

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon heeft deoude camera van mijn moeder gekregen, en dit vind hij geweldig! weet alle knopjes te vinden inm en redt zich er prima mee! maakt er heel wat foto's mee ;) een gewone digitale camera zijn wat handzamer voor die kleinere handjes, de V-tech is nl best groot. Mijn zoon had nl een Vtech camera en dit was ook een succes tot mijn moeder met haar oude camera kwam aanzetten haha de Vtech ligt sindsdien in de kast hier ;) kwaliteit van de foto's zijn niet echt goed trouwens... maar verder een leuk ding! Maar als jeeen 2e hands digitalefototoestel kan krijgen zou ik dat doen :)

Deel Deze Pagina