schoenkadootjes voor 3 jarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Poohbeer2, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ze mag elke avond haar schoentje zetten. Meestal iets van snoep of chocolade (muntjes, choco-sinterklaasje, pepernootjes) en af en toe en klein kadootje van 1 euro ongeveer. Wil het ook niet te gek maken. Maar wil ook niet dat zij anders krijgt dan andere kindjes op school en in de buurt. Sinterklaas vind haar namelijk net zo lief als alle andere kindjes.
    Probeer een beetje in het midden te zitten.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.156
    8.887
    113
    Ik vind dat je het al aardig gek maakt met iedere avond haar schoen mogen zetten. :eek: :D

Hier wordt het echt max. twee keer in de week (woensdag en zaterdag). Mochten wij vroeger ook en dat vonden we prima. De meeste kinderen die ik ken, mogen ook twee keer in de week hun schoen zetten. Vind het zelf ook fijner omdat ik dan ook een cadeautje dat iets duurder is kan geven ipv allemaal 'pruldingen'.

3. Skye

Skye Niet meer actief

Hoe jong ze ook is, hier wordt sinterklaas en het hele circus er omheen maar al te goed begrepen hahaha!!! Loopt nu al hele dagen te roepen dat sinterklaas cadeautjes komt brengen! Overigens laat ik haar maar 2x per week haar schoen zetten en koop ik wel iets duurdere cadeautjes! Maar hier idd ook helemaal happy met stickers of bellenblaas.

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Tja, vind het allemaal zo lastig om een beetje in het midden te zitten met wat andere ouders doen en wat hun kinderen krijgen. helemaal nu ze op school zit. Ze hoort en ziet dan toch een hoop van anderen, ook al is ze nog niet bewust van prijzen enzo.
    Grote kado's krijgt ze op sinterklaasavond zelf.

5. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik zag bij Zeeman vandaag leuke keukenspulletjes (blender, mixer, weegschaal en koffiezetapparaat) voor een euro per stuk. Meisjes en jongensvariant. Ook pannetjes met een spatel en iets van etenswaar. Was ook rond de euro geloof ik.
    En bij Xenos hadden ze leuke knutselpakketjes zoals een pietenmuts pakketje :).

Hier overigens ook één die al 2 weken bezig is dat Klaas en Piet kadootjes komen brengen. En hij wil steeds zijn schoen bij de kachel zetten :D.

6. Skye

Skye Niet meer actief

Oh, ik ga eens kijken voor die keukenspulletjes!! Mijn meisje is helemaal gek van pannetjes ed. Maar ik moet eerst maar eens haar speelgoedkist op gaan ruimen. Beetje ruimte creeeren!!

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Had het idd zien staan, maar ze is al trotse chefkok van haar eigen complete keuken (en soms een beetje van mijn keuken)

En knutselspullen hebben we ook al heel erg veel, de lades willen bijna niet meer dicht. Klei, stiften, papier, stickers, wasco, knutselpakketen je kunt het zo gek niet bedenken of we hebben het. Maar we knutselen dan ook samen de meest mooie dingen!

Op knutselgebied zijn we helemaal voorzien en overcompleet (tot ik weer iets zie wat we nog niet hebben gedaan, of gemaakt, ben dan ook trouwe klant bij Pippoos)

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@poohbeer: zag laatst dat ze ook allemaal kinderdingetjes hadden bij pippoos.
    hier komt het meeste knutselspul gewoon van bart smit, euroshop of hema eigenlijk :)

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Haal bij de Hema ook veel knutselsullen, maar bij Pippos hebben ze wel hele leuke houten figuren om te verven, plastic abllen voor in de kerstboom om zelf te versieren, en marsepein om de verjaardagstaart samen mooi te maken
    Kan daar uren rond kijken en shoppen!!

10. Saskia78

Mja ik ga meestal met mijn moeder.. Die maakt vanalles met kraaltjes.
    Maar zag laatst dat ze ook een kinderhoekje hadden.
    Die kerstballen klinkt wel leuk trouwens :)
    Leuk kerstkadootje voor de oma's :)

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dat zijn an die doorzichtige ballen die je in twee helften van elkaar kan halen. Ze hebben ook piepschuimballen, ook leuk om me te knutselen.
    Ik kan me er altijd wel goed vermaken!

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Een mandarijntje?

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Elke dag haar schoentjes zetten, daar begin ik niet aan hoor, alleen op zaterdag vanaf de intocht tot Sinterklaas. Bij de Action, Wibra, Zeeman etc. hebben ze altijd wel goedkope dingetjes.
    Van die tijdschriften om te knutselen of met spelltjes er in haal in meestal bij de Witte Boekenwinkel of dat soort zaken. Meestal hebben zij ze van een paar maanden geleden, weten die kinderen veel, maar daar kosten ze niet veel.

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

sorry maar je wil kadootjes
    maar mag maar 1,00 zijn prima hoor!!!
    maar dan zoveel eisen stellen
    je hebt niet veel voor 1,00 hoor:D

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

en jij denkt echt dat alle kindjes elke dag hun schoentje mogen zetten

nou dacht t ff niet hier hoor!
    en gaat mij niet om t geld daar hoef ik t niet voor te laten
    maar gewoon omdat ik van 12 nov tot 5 dec elke dag schoen zetten
    een beetje te veel van het goeie vind

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @Mirell, je hoeft niet te reageren hoor. De vraag was of iemand nog leuke ideetjes heeft voor €1,00 ongeveer.
    En jij hebt blijkbaar geen ideeën wel een hoop commentaar. Jammer, want dat was de insteek niet om dit topic te openen.

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    JO 79, goed idee. Even bij de boekenvoordeel kijken, daar hebben zo ook nog wel eens leuke boekjes enzo!
    Beadnkt voor de tip.

@ LadyXochi. Tuurlijk, een mandarijn hoort erbij, maar dan wel in ruil voor een wortel voor het paard.

Blij dat we een konijntje hebben. zal Nijntje zeggen dat hij flink moet doorknabbelen!

18. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Bij de action hebben ze kleine doosjes playmais voor 1 euro. En vaak hebben ze bij het kruitvat ook leuke kleine goedkope cadeautjes.

Hier mag ze alleen op zaterdag haar schoen zetten. Maar dan hebben we ook nog Sinterklaas van mijn werk, Sinterklaas bij beide grootouders en ze gaat in die periode nog een keer bij oma logeren (en wordt dus helemaal verwend). Dus vond 1 keer in de week wel genoeg. Maar iedereen moet doen wat ze zelf willen en hoe vaak ze het willen.

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Heb de action al wel leeg gekocht met allemaal leuke kadootjes van rond 1,00. En heb ook al wat snoepgoed in huis.

Voor op vakantie al wat dingetjes gescoord waar ze dan gelijk mee kan spelen zonder dat ik van alles van huis moet meenemen. Bij de Acion zag ik een leuke puzzel van sinterklaas, een canvas met verf (ideetje van iemand in dit topic) en een doe-boek over sinterklaas.

20. Saskia78

Dat doeboek met stickers is hier een groot succes :)

Hier een oma die er lekker op tijd bij was.
    Half oktober al :)
    Maar het is echt wel leuk.

Deel Deze Pagina