Het is nu al de 2e nacht achter elkaar dat Jayden knoerhard gaat krijsen en huilen in zijn slaap... We denken zelf aan een nachtmerrie of iets maar we kunnen het niet echt verklaren. Gisteren was het om kwart over 3 dat hij helemaal in paniek was maar gewoon nog sliep, dus paar keer over zn bolletje geaaid, zn speen in zn mond gedaan en meneer werd weer rustig en viel in een diepere slaap. Vannacht om half 5 was het weer raak, krijsen alsof zn leven er van af hing, mn hart zat gelijk in mn keel. Heb hem toen uit zn bedje gehaald want ik kreeg hem niet meer stil, tegen me aan gewiegd en over zn bolletje geaaid en hij werd weer rustig. Daarna terug in zn bed gelegd, speen in zn mond gedaan, lekker toegedekt en hij sliep tot ik hem vanochtend wakker kwam maken omdat we naar oma moesten *past op*. Zijn het weer tandjes?? Hij kwijlt wel weer belachelijk veel en bovenin zie je tandjes zakken. Onder heeft hij nu een maand 2 tandjes. Ik weet het echt niet, ik hoop dat er nog iemand is die dit ook heeft.
Mijn dochter was van de week ook echt aan het krijsen en ik hoorde dat ze pijn had. Gelijk naar de huisartsenpost gegaan en toen kwamen we erachter dat mevrouw een oorontsteking heeft. Denk jij dat hij echt pijn heeft? Gewoon eventjes naar de dokter. Zo niet, probeer eens of hij met een paracetamol beter slaapt.(?) Edit: Is hij trouwens ook verkouden?
Hij is erg verkouden ja, spray zn neus voor hij gaat slapen. Ik vind het zo zielig want het is hardverscheurend snachts en hij huilt op die manier ook alleen maar snachts, overdag lacht hij volop.
Als hij al een tijdje verkouden is kan het een ooronsteking zijn. Mijn dochter heeft er ook meer last van als ze moe is. Ik moest van de dokter zoutoplossing sprayen en haar neusje leegzuigen. Heeft hij geen verhoging of beetje koorts?
Nee koorts of verhoging heeft hij niet en hij is meer slijmerig als hij net zn melk op heeft, is ook wat slijmerig natuurlijk.
Maar het lijkt me dat als hij een ooronsteking heeft dat hij er overdag dan ook last van moet hebben... en dat hij dan aan zn oren moet zitten omdat het pijn doet maar overdag hoor en zie ik niks anders van hem dan normaal. Gewoon een heerlijk vrolijk ventje.
Hier ook een hele periode gehad... elke avond tussen 10 en 12 uur gilde ze 1 of 2x heel hard.. even een aaitje was dan meestal genoeg.. een enkele keer even wiegen.. Nu is het nog maar heel af en toe... Was idd ook rond de 6 mnd
Mijn kleine man nu 8 maanden doet het ook regelmatig soms inderdaad een aai over zijn bolletje en soms moet ik hem echt even troosten maar hij gaat bijna altijd gelijk weer slapen of hij blijft slapen heb ook echt het idee dat ie dan droomt. groetjes kim