De heeeeele dag is het mama mama mama... Ik mag geen stap verzetten, niet eens naar de wc. Papa is uit beeld.. die kan niet veel goed doen in haar ogen. Is allemaal nog wel te doen maar ze weigert om te gaan slapen. Gilt het uit, zo hard dat de buren al komen vragen wat er aan de hand is. Zojuist op mij in slaap gevallen en kon ik haar wegleggen. Nu weet ik heus dat dit weer overgaat maar ik vroeg me gewoon af of jullie dit herkennen van jullie kleintje toen hij of zij rond de 22 maanden was..
Heeeeeeel herkenbaar. Papa die vind het zelfs een beetje moeilijk omdat zoonlief alleen om mama roept. Mijn hummel is 18 maanden. Het is net zwaan kleef aan, hij hangt de hele aan mij (het benauwd mij soms). Ik zou zeggen, sterkte.
Onze zoon is bijna 22 maanden. Eerlijk gezegd herken ik het niet erg. Papa en mama zijn beiden prima. Wij hebben een vaste routine. Als papa thuis is dan stopt hij de dreumes in bed savonds. Als hij werkt doe ik dat. En zo gaat er meer volgens vaste gewoonten. Ik heb meer tijd met de baby als hij thuis is en als de kleinste slaapt dan is het dreumes mama tijd. Ik weet niet hoe het was geweest als dit anders ging. Maar ik gok erop dat het best helpt. Wel mogen wij beiden niet weg. Maar na een paar tellen gaat hij verder met waar hij mee bezig is.