Lijkt me bij elk kindje heel verschillend! Milan was een maand of 6, Isabelle was al een jaar (en liep al los). Ik denk niet dat je hier iets aan gaat hebben .
Mijn dochter was ruim 1,5 toen zij die maat had, maar zij is heel erg klein. Nu is ze ruim 3 en heeft ze maat 21. Maatje 17/18 heb je normaal gesproken rond de 9 maanden denk ik.
Mijn zoontje had dit bij de geboorte. Nu maat 20. Mijn dochter had deze maat met 1 jaar en toen ze los liep. Niet aan een leeftijd te binden dus.
uuh, wij zijn begonnen bij schoenmaat 22. we hebben pas schoenen gekocht toen hij goed kon lopen. toen was hij een maand of 20. de sloffen gingen niet in schoenmaten. ik denk dat het trouwens voor elk kindje verschillend is. je hebt kleine en grote mensen en dus ook kleine en grote voeten.
Verschilt per kind zoals je al ziet in de reacties.. Hier had onze oudste rond 11 maanden maat 18, de jongste heeft met net 9 maanden maat 18 (maar ze heeft wel wat lange voeten als ik de sokmaten e.d. mag geloven, want vanaf een maand of 7 moet ze sokken voor 12-18mnd aan).
Ik had hele schattige slofjes van K3 gezien en ook nog afgeprijsd en vind eigenlijk niet dat ik die in de winkel kan laten liggen vandaar mijn vraag
Robin is nu 9 maanden en heeft ongeveer 17/18. Maar verschilt heel erg per kindje als ik de reacties zo bekijk.
mijn zoon draagt schoenmaat 18 en dochters eerste schoenen waren ook maat 18 (ook rond de 15-maanden gekocht).
Daniëlle is 3 weken en heeft zachte baby schoentjes maat 16. Maatje 15 is te klein. Maar hier leven mijn kids allemaal op grote voet. Zoon van 11 maat 42,zoon van 4 maat 35,dochtertje 3 weken maat 16. Ikzelf maat 43 en manlief 44. Vader van de oudste maat 49. Ik denk dat mijn dochtertje met 3 maanden al op maatje 17 zit. Mijn oudste is geboren met maat 19 en 2de zoon met maat 18. Het verschilt dus per kind en wat de aanleg is.
Is echt afhankelijk van kind tot kind. Hier heeft ons mannetje al maat 20 en hij is 7,5 maand. Draagt ook al sokken en kleertjes voor een jaar dus ja.
Verschilt indd veel per kindje. Ons meisje zou maat 16 nu passen maar ze heeft een hoog wreefje waardoor die vaak niet passen. Veterschoentjes gaan dan wel maar heel losjes. Slofjes draagt ze wel regelmatig en dat is dan maatje 16.
Mijn zoontje is 13 maanden en pas net maat 17... Pas ook slofjes bij aapie besteld en hier past hij nog steeds maat S. Hij heeft hele kleine voetjes.