Ben toch eens benieuwd wat de maat van de voeten is van jullie 2-jarige dreumes? Hier bijna 2 en nog steeds op maatje 21-22! Lijkt me zo klein, of valt dat wel mee??
Hier met zijn 2de verjaardag maat 29 Maar ja hij had daar wel al een lengte bij van 1m01 dus was wel al in proportie. Nu is hij net 3,5 jaar en heeft maat 33.(1m18 lang,dus ook in proportie) Dus is in 1,5 jaar maar 4 maten gegroeit. De groei gaat na de 3 jaar wel iets minder vind ik,hoewel,de lente en zomer maakt hij ook altijd een groeispurt met zijn voeten. Maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe de bouw van het kindje is en of ouders ook grote voeten hebben,net als hier,hebben we dus allemaal grote voeten ikzelf heb maat 43,en met adidas schoenen is dat zelfs 44 groetjes
Mijn zoontje is 1 jr en heeft al maat 20 bij ong. 80 cm lengte Volgens mij heeft ze dus wel kleine voetjes, mooi toch voor een meisje?
mijn dochter word volgende maand 3 jr en heeft nu schoenmaat 26.... mijn jongste is 1,5 en heeft maat 23......
Mijn dochter had ook met twee jaar maat 21 en nu maat 23/24 is in de afgelopen 5 maanden opeens ontzettend hard gegroeid, is echt geen pijl op te trekken dus doe de laatste tijd een beetje rustig aan met al teveel schoenen kopen
fynn is 26 maanden en heeft nu net maat 24 gister 2 paas schoenen gekocht en gelijk zijn voeten gemeten
Ow, zoals ik nu een beetje zie zijn haar voetjes wel iets kleiner dan gemiddeld! Maar, dat kan uiteraard zo voorbij zijn! Haar voeten zijn nu al bijna een jaar niet meer gegroeid (heel klein beetje, van maat 21 naar 21-22). Ga namelijk van de week weer ff nieuwe schoenen halen! Zal je zien dat ze dan opeens hard gaan groeien hahaha!
Hiet met net 2 jaar maat 20. Inmiddels is ze nu 2,5 en zit ze op eind maat 21 (en heb dus schoenen in maat 22 gekocht). Heb je haar voetjes wel laten meten bij een goede schoenenwinkel? Op deze leeftijd kan het bijna niet dat voetjes een jaar niet groeien.. Gemiddeld groeien ze 1 maat per 3 maanden. Gemiddeld, dus kan ook langer zijn natuurlijk (is hier ook), maar een jaar niet groeien vind ik wel erg lang?
Oudste had maat 22 toen hij 2 werd, jongste is gisteren 2 geworden en heeft maat 23. En hier ook een maatje groter voor sportschoenen.
Ons dochtertje wordt over 6 weken 2 en heeft nu maat 23 in haar gympies. Als ik ze laat opmeten bij de schoenwinkel zit ze op 22. Het verschilt erg per schoenmerk welke maat ik koop.
me meisje is bijna 2,5 jaar en heeft ook nog maar 21/22....maar ze is ook klein ze is 84 cm en 11 kilo dus in verhouding is het allemaal perfect maar ik vind het wel klein voor haar. Komt denk ik omdat ik de jongens gewend ben die al wat grotere voeten hadden op haar leeftijd, maar goed die waren ook alweer groter dan haar hihi....maar niet druk om maken meis, zolang ze gezond zijn en lekker groeien dan niet druk om maken!