Ons meisje is bijna 26 maanden en heeft al zeker 5 maanden maat 21, toevallig vorige week laten opmeten dus erg hard groeien haar voetjes niet
Hier over een maand 2 en maat 22 is nog net te groot, maar wilde geen nieuwe schoenen nog in 21 kopen. Dus kennelijk klein, maar zo had ik het zelf niet bekeken eigenlijk. Tis dat ik dit topic lees. Ik maak me nooit zo druk over dat soort dingen... Ze had overigens sinds half oktober die schoentjes in maat 21, dus daar hebben we best lang mee kunnen doen. Fijn toch? De oudste is bijna 4 en heeft meet 25/26.
Dochter had met 2 jaar schoenmaat 20, met 2,5 maat 21. Met 2j10mnd maat 21,5 en nu heeft ze maat 22. Ook geen grote voeten en soms is dat best lastig. We hadden voor de gym schoentjes maat 22 nodig en alle gymschoenen beginnen pas bij 25, uiteindelijk bij de h&m kunnen slagen. Meisje is helemaal klein, is nu 92 cm.
als je twijfelt tussen 2 maatjes, kan je ook net iets groter kopen dan het schoentje dat precies zit. en een zooltje erin zetten dan past het schoentje beter. teminste dat had ik laatst twijfelde en kreeg dit advies. maat 21 paste goed en 22 was net ietjes te groot. maar had het gevoel dat 21 niet lang haar maat zou zijn. dus uiteindleijk maat 22 met zooltje erin. anders in de winkel advies vragen. zonde als ze der heel gauw uitgroeit.
mijn dochter is 2 jaar en 8 maanden en heeft maat 22 ( met 1 paar laarzen 23) de zomerschoenen zullen zeker maat 23 worden.. zoonlief is 1 jaar en 7 maanden en die heeft maat 20/21 hij hangt er een beetje tussen zeg maar!
mijn zoon wordt eind van de maand 2 en heeft nu maar 23 aan. volgens mij worden ze te klein dus we wilden eens gaan kijken voor een maatje groter. wij komen dus op zijn verjaardag op 24 uit.
Mijn zoontje is 2,5 jaar en heeft maat 22-23 dus ook een klein voetje. Maar mijn zoontje is sowieso een klein en licht mannetje en grote voeten zouden dan een beetje raar staan
hier bijna 3 en heeft nu een paar maat 22, maar binnenkort gaan we over naar de maat 23. Vind het trouwens wel moeilijk om leuke zomerschoenen te vinden in deze maat. De birkenstock sandalen gaan ook pas vanaf 24, dus ben bang dat deze te groot gaan zitten.
Onze zoon heeft toevallig gisteren nieuwe schoenen gekregen. Hij wordt in mei 2 en heeft nu al maatje 26! Het is een groot kind, dus het is gelukkig wel in proportie..