Zonder boodschappen in huis....... Ik zou naar een vriendin gaan maar dat gaat niet door heb ik gisteravond gehoord... Wekenlang hadden we het afgesproken dus ik heb ook geen boodschappen in huis.. Daarnaast is mijn man de hele dag werken omdat ik zei dat ik tot morgen weg zou zijn... Dit gaat dus een lange eerste kerstdag worden
Aah! Waar woon je? Misschien iemand die bij je in de buurt woont waar je gezellig kan langskomen? Is maar idee hoor!
Ahh balen zeg! Wat ontzettend rot dat ze het de avond tevoren af laat weten.. Kan je vanavond geen lekkere pizza bestellen of bij familie mee eten?
Knuf voor jou Heb je echt helemaal niks in huis? Waar je wat lekkers van kan maken? Hier genoeg in huis , als je in de buurt woont is hier de supermarkt open
O datis echt ongezellig. Waarom gaat het niet door? Kan je inderdaad niet ergens aanschuiven? Als vrienden of familie het mij zou vragen, kon er altijd wel iemand bij met het kerstdiner
Ja de avondwinkel is open ik ga daar even kijken zo Familie woont allemaal heel ver weg en hebben niet op mij gerekend natuurlijk.. Ik ga zo maar even kijken of de kinderboerderij open is en ik ga me hele huis maar schoonmaken... Morgenavond maar extra uitpakken als de winkels weer open zijn en ik boodschappen kan doen
Het zou mij niet uitmaken als ik niet op iemand gerekend heb hoor. Kerst moet je samen vieren dus als iemand mij belt, kom maar! Zo hoort dat toch ook? Ik pak wel iets extra uit de kast ofzo erbij. Waar woon je?
Vervelend meid. Ik zit ook alleen. Kerstmaal hier is een diepvriespizza haha Ik zou idd even naar een jumbo of avondwinkel oid gaan!
Dat is enorm balen. Ik wist dat ik vandaag alleen zou zijn met zoonlief. Vl. Is naar zijn vader en daar ben ik nog niet geweest om voor te stellen zeg maar (zolang zijn we ook nog niet samen). Daarbij is het voor hun de eerste kerst zonder hun moeder/vrouw, die is vorig jaar oudejaarsdag overleden na een lang en heftig ziektebed. Vanavond met zoonlief lekker pannenkoeken bakken, als je in de buurt woont mag je van mij best mee eten! Heb genoeg!
Ah dat is inderdaad erg zuur.. Kun je inderdaad niemand bellen? Hier zou aanschuiven nooit een probleem zijn hoor!
Ik zit hier ook alleen hoor. Vriend is ook pas tegen half 8 thuis uit werk. Best wel een beetje saai ja haha.
Chiggy wist niet dat de jumbo wel open is! Die hebben we hier ook Dankjulliewel voor het mee denken dames, ga zometeen toch maar familie bellen dan en kijken of hun het ook niet erg vinden . Maar eerst naar de jumbo voor lekkere dingen zodat ik mijn man kan verassen vanavond met lekker avondeten
Ow ik heb de jumbo ook om de hoek..hmmm zo eens even kijken dan want ik merkte al dat ik wat weinig brood en melk had. edit: hier gesloten
Hier is de jumbo iig open en ik dacht veel van hun filialen! Anders voor de zekerheid ff de website checken....
???? Dus als je moslim bent kun/mag je geen kerst "vieren"/lekker eten eyc? Ik ben een niet gelovige nederlander en vier ook gewoon kerst. Je hoeft niet perse katholiek/christelijk gelovig te zijn om kerst te vieren
Nee we vieren als gezin geen kerst om de kerst maar aangezien op deze dagen altijd alles dicht is, is het wel gezellig om dan met vrienden en familie samen te zijn toch en bij samen zijn hoort ook wat lekkers ! We gaan ook nog gourmetten puur omdat we dat zo gezellig vinden maar dat doen we niet op de kerstdagen en met een kerstgedachten haha. Daarnaast is mijn beste vriendin wel katholiek maar heeft geen familie. Ik wilde niet dat ze alleen zou zijn dus vandaar afgesproken om naar haar toe te komen als zoiets dan niet doorgaat en je niks in huis hebt, je alleen zit en de stad is dicht is dat best balen toch!