mijn zoon is 15 maanden en heeft op dit moment geen schoenen nog. als ik naar zijn voeten kijk zou het me niet verbazen als hij ook richting de 24 gaat hoor. hij is ookal 82 cm inene boven de middellijn dus en gewicht is 10.5 die zit onder de middellijn dus. mijn oudste van bijna 16 is 1.82 en de middelste van bijna 14 is nual 1.81 beiden hebben ook maar 44 en 45 nu en ik heb altijd begrepen dat kinderen met grote voeten lang worden. dus het past hier wel in het totale beeld.
Nu met 9 maanden maAt 18, weet eigenlijk niet of dat groot of klein is... Haar voeten lijken wel groot in verhouding, ik schat dat ze nu ong 65 cm is en 7,5 kg
Hier ook een kereltje dat op de grote voet leeft. Hij is nu 23 maanden en heeft schoenmaat 26.Toen hij begon te lopen kon ik bijna geen schoentjes met flexibele zooltjes krijgen in zijn maat.
Ohja offtopic; Alyna is 2,5 (bijna) en die heeft maat 24. Maar ik vind Nikes sowieso wel klein vallen eigenlijk...moest voor Alyna toen echt een maat groter kopen dan ze normaal had.
zoontje is 20 maand en heeft nu maat 23. Zn papa heeft maat 50 dus dat beloofd nog wat, hopelijk heeft hij mijn genen heb zelf maat 38
Mijn zoontje is net 13 maanden in zit in maat 23 heeft 2 maandjes maat 22 gehad.. zonde maar goed.. zo gaan die dingen!
Onze dochter is 14 maanden en heeft nu pas maat 18.. Nou had ze met de geboorte ook al kleine handjes en voetjes in vergelijking met anderen hoor.
3 weken geleden nieuwe schoentjes voor mn zoontje gehaald en hij heeft nu maat 24. Hij is nu 19 maanden.
Hier eentje met kleine voetjes, dochter liep met 17 maanden en haar schoentjes waren maat 20. Nu zijn ze krap en heeft ze maat 22 maar die zijn nog best ruim vind ik.
so maat 50, wist niet eens dat die bestonden ze zeggen dat kinderen met grote voeten waarschijnlijk ook lang worden dus ben benieuwt. mama is 1.80 met schoenmaat 41 en papa is 1.80 en heeft schoenmaat 45 . hij zal het dus zeker niet van een vreemde hebben. mijn vader is 1.98 lang en schoenmaat 46 dus hij kan het ook van opa hebben
Maat 23 met 19 maanden. Hij had bij de geboorte al van die enorme knuisten en voeten. Nog steeds dus. Maat 22 heeft hij amper aan gehad.