hoi Toen mijn dochtertje geboren was was ze 47 cm en 3315 gram en schoenmaat 15 nu is ze 17 maanden oud en heeft nu maat kleding 86 en schoenmaat 23.5 volgende week moet ik naar het CB dus dan ken ik wel even door geven hoe lang ze precies is en hoe zwaar toen ze 14 maanden was woog ze 12 kilo en was ze 81 cm lang en schoenmaat 21/22 liefs Citta
hoi Toen mijn dochtertje geboren was was ze 47 cm en 3315 gram en schoenmaat 15 nu is ze 17 maanden oud en heeft nu maat kleding 86 en schoenmaat 23.5 volgende week moet ik naar het CB dus dan ken ik wel even door geven hoe lang ze precies is en hoe zwaar toen ze 14 maanden was woog ze 12 kilo en was ze 81 cm lang en schoenmaat 21/22 liefs Citta nou daar ben ik weer vervolg van het CB mijn dochtertje is 18 maanden en 85 cm lang en 15 kilo schoenmaat 23,5
't is wel even geleden dat je gereageerd hebt, maar even een tip. het is nu uitverkoop, dus wellicht hebben ze een goede kinderschoen voor niet al te veel geld.
Ik heb net nieuwe schoentjes gekocht in maat 25, hopelijk kan ze daar weer een paar maandjes mee toe. Haar eerste schoentjes kreeg ze toen ze 17 maanden was, dat was maat 23. Die schoentjes heeft ze een halfjaar gedragen.
Charlotte is bijna 19 maanden en zit al 4 maanden in maat 19/20, sinds ze kan lopen is dat niet meer verandert dus nog steeds dezelfde schoenen hier... Lijkt me groot zeg, 14 maanden en maat 24?!
die van ons heeft met 18 maand zijn eerste schoentjes gekregen maat 25 en met 21 maand had hij al maat 27 (nu nog steeds gelukkig want anders is hij helemaal zo'n pipo de clown
S is 17 maanden en heeft maat 21 nu. Hij heeft kledingmaat 80-86 en weegt denk ik nu zo'n 11 kilo. Hij zal zo'n 82cm. zijn.
Mijn dochter is 20 maanden en leeftijd op aardige grote voet! Maat 23 heeft ze nu. De laatste meting was ze 86 cm, dit is 1 1/2 maand terug!