loopfiets

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kris8, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey.. !!

Wij zijn op zoek naar een goede loopfiets voor ons prulleke .. iemand een tip ? Hij moet vooral ook buiten kunnen.
    We zagen deze: Hoplakee exclusief speelgoed en kindermode

die lijkt wel heel cool. Kan later ook echt als loopfiets met maar 1 achterwiel gebruikt worden nu met 2 wielen achter. Maar hij is wel prijzig vonden wij .

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.980
    136
    63
    Een jongetje uit onze straat heeft die! En hij is echt super! Denk dat wij ook maar gaan sparen, want hij is erg gaaf!
    Vind het vooral zo leuk dat ze er al zo vroeg op kunnen met de 2 wielen achter.

3. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    wel duur! maar heel gaaf!!!

4. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Vorige week loopfietjes in de aanbieding bij de aldi.
    Hier liggen er nog een paar zag ik vandaag.

Misschien een optie? er waren rode, blauwe en roze.
    Zijn van best wel goede kwaliteit! en niet duur (25 euro)

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben ook een wishbonebike en ik vind hem het geld echt meer dan waard! Milan heeft 'm ongeveer vanaf dat 'ie 1,5 was en sindsdien (hij is nu bijna 3) heeft 'ie er zo goed als elke dag wel op "gefietst".

6. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Onze kleine meid heeft ook de wishbone bike en hij is zo gaaf! Ze is net 1 maar kan er al mee lopen zonder dat wij haar vast moeten houden. We moeten nog wel voor haar sturen, want dat kan ze nog totaal niet :D Kijkt soms ook achter zich ipv vooruit, ze is eigenlijk nog te jong, maar zelfs voor zulke kleintjes is het een groot plezier! En hij gaat heel lang mee ivm de mogelijkheid hem om te bouwen.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    O leuk.

Ik denk dat ik beide kindjes een fiets met Sinterklaas ga geven. Isabella heeft eigenlijk een andere nodig en Julian kan dan ook op de loopfiets.

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
  9. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze is idd zo gaaf! Ik heb hem ook gezien op internet en zou hem ook wel willen kopen voor hem, maar tja de prijs idd. Gelukkig wel goede verhalen over deze loopfiets. Ik vind het wel super dat ze er al vanaf 1 jaar op kunnen.

10. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Onze kleine heeft vanaf 11 maanden deze van puky. Echt een top ding. Stevig, kan buiten en wat ik een voordeel vind is dat hij klein is en hij gewoon op het zadel kan zitten. Als hij die eerder besproken houten fiets Es' pakt dan kan hij niet op het zadel zitten.

Met deze van puky gaat hij razendsnel en hij inf het fantastisch

onlinedriewielers.nl

Deel Deze Pagina