Hoi! Langzamerhand willen wij ook gaan kijken naar een buggy. Wij hebben een chalet op een camping aan zee en dan is het handig om niet steeds die grote kinderwagen mee te nemen die dan snachts binnen moet staan. Maar er is zoveel keus en de prijzen lopen enorm uiteen. We willen de buggy dus vooral gaan gebruiken in de weekenden en in vakanties als we aan zee zijn. Vanaf het voorjaar zullen we hem dus veel gaan gebruiken, we zijn er dan bijna ieder weekend. Thuis zal ik nog gewoon de kinderwagen gebruiken. Waar hij aan moet voldoen: Grote zonnekap Makkelijk in te klappen Op fiets mee kunnen nemen in zo' n rekje Wie heeft er tips?
Geen tips qua welke buggy. Maar wij hebben een hele goedkope van Prenatal en achteraf maar goed ook. Dafne zit er zelden in, loopt liever zelf. Zelfs met uitjes wordt ie vooral gebruikt om tassen in de gooien, haha. Wij zijn dus blij dat we geen dure hebben gekocht.
Easywalker. Kun je ook nog uitbreiden met allerlei accessoires en hij kan ook helemaal plat voor evt dutjes. Ik heb hem zelf ook op het oog voor volgend jaar vakantie en stedentrips.
Wij hebben een koelstra bevalt erg goed. Kan helemaal plat, lange kap en ik vind m niet heel stuiterig. Mn man loopt alleen wel eens tegen de wielen aan met wandelwagen hebben we meer loopruimte maar wij hebben vrij grote passen. Alleen t mandje onder vind ik erg klein.
Deze hebben wij ook, maar ik weet niet of je erg ver komt op zanderige grond met een paraplu buggy. Ik heb hem niet op zand of gras uitgeprobeerd, maar het is best een prettige wagen.
We hadden een chicco lightway maar die verkocht want ik liep snel met mijn voeten tegen de achterkant aan ... nu een nuna pepp en die is super.
Is een draagzak niet veel makkelijker op t strand? Of een inklapbare bolderkar. Kan je mooi alle spulletjes meenemen
Een buggy en strand is geen handige conbinatie. Ik zou voor een ergonomische draagzak gaan. En dan een bolderkar voor alle bagage.
Het gaat niet echt om op het strand te lopen, maar wel in de omgeving. Misschien niet echt duidelijk uit mijn eerste post. Ik bedoel dus: wandelen in de dorpjes etc aan zee.
Dan zou ik nog steeds voor een draagzak gaan, maar dat is persoonlijk. (Souveniers)winkeltjes in met een buggy is ook niet alles. En je kunt dan makkelijk wel even het strand op. En mocht je ergens wat gaan eten of drinken hebben ze wel een kinderstoel.